Honda CR-V
Jeśli poszukujemy bezawaryjnego, czteronapędowego pojazdu, koniecznie trzeba zapoznać się z japońską bracią. Owszem, w porównaniu z europejską konkurencją nie zachwycają designem i niezbyt wyszukanym wnętrzem pełnym kiepskiej jakości plastików. W przypadku CR-V nie możemy zapomnieć także o ciasnym wnętrzu, stworzonym wyraźnie z myślą o azjatyckich rynkach zbytu - na tylnej kanapie dorosłemu będzie zwyczajnie ciasno. Kolejnym typowo azjatyckim akcentem jest pokrywa bagażnika, otwierająca się w stronę chodnika, co na każdym kroku piętnują użytkownicy tego modelu.
Propozycja Hondy ma jednak "mechanicznego" asa w rękawie. W przypadku Hondy CR-V drugiej generacji korzystającej z prostego mechanizmu dołączania osi tylnej, owym atutem są trwałe czterocylindrowce. Dla zwolenników pracy na wysokich obrotach przewidziano dwie pozycje benzynowe 2.0 i 2.4 l (150 i 162 KM), natomiast oszczędni powinni skupić się na poszukiwaniach 2.2-litrowego ropniaka generującego 140 KM.