SsangYong Tivoli

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

Obraz
Źródło zdjęć: © Mateusz Pietruszka

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

10 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

11 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

12 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

13 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

14 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

15 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

16 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

17 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

18 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

19 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025