SsangYong Tivoli

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

Obraz
Źródło zdjęć: © Mateusz Pietruszka

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

/ 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

10 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

11 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

12 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

13 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

14 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

15 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

16 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

17 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

18 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

19 / 19SsangYong Tivoli

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Tivoli – najnowszy model SUV-a w segmencie B z samonośnym nadwoziem i o charakterystycznym miejskim i dynamicznym wyglądzie powstał w oparciu o filozofię rozwojową SsangYonga “Robust, Specialty, Premium”. W samochodzie zastosowano zupełnie nową płytę podłogową, nowe nadwozie i dwa nowe silniki, a dzięki europejskiej stylizacji, licznym systemom bezpieczeństwa, przestronności wnętrza, wyposażeniu i opcjom, ten nowy SUV ma szansę konkurować na światowych rynkach.

Tivoli to pierwszy nowy model SsangYong Motor Company od czasu przejęcia firmy przez grupę Mahindra & Mahindra. W efekcie 42 miesięcy pracy i inwestycji w wysokości 350 mld wonów (280 mln euro), które przeznaczono na rozwój Tivoli, samochód ten ma być konkurencyjny pod kątem projektu i niezawodności, bezpieczeństwa, przestronności wnętrza oraz praktyczności.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka