Smart Fortwo Cabrio Electric Drive (2017)

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Szymon Jasina
Szymon Jasina

/ 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

/ 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

/ 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

/ 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

/ 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

/ 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

/ 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

/ 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

/ 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

10 / 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

11 / 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

12 / 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

13 / 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

14 / 14Ideał czy przesada?

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.

Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka