Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).
Ideał czy przesada?
Czy jest bardziej idealny samochód do miasta? Układ kierowniczy Smarta pozwala mu zawracać niemal w miejscu, niewielkie wymiary umożliwiają wciśnięcie się w każde miejsce parkingowe, elektryczny napęd swoje zalety pokazuje właśnie podczas jazdy miejskiej, a do tego latem można delektować się słońcem. Nie da się ukryć, że brzmi to bardzo dobrze i przynajmniej w teorii elektryczny Smart Fortwo Cabrio wydaje się mieć dużo sensu.
Silnik elektryczny o mocy 82 KM i momencie obrotowym 160 Nm dostępnym już od samego ruszenia, zapewniają niezłe osiągi. Do 50 km/h Smart przyspiesza w tempie ekspresowym, a maksymalna prędkość 160 km/h to też niezły wynik. Pewnym ograniczeniem jest zasięg. Wg danych producenta wynosi on 160 km, ale w praktyce jest to ok. 100 km. Sporo można zyskać wyłączając klimatyzację i otwierając dach, ale i tak jest to zdecydowanie samochód jedynie do miasta, którym nie wybierzemy się nawet na krótszą wycieczkę (chyba, że przed powrotem ponownie naładujemy auto).