Skoda Yeti Outdoor

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

10 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

11 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© Materiały prasowe

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

12 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© Materiały prasowe

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

13 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© Materiały prasowe

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

14 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© Materiały prasowe

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

15 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© Materiały prasowe

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy