Skoda Yeti Outdoor

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

/ 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

10 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© WP.PL

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

11 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© Materiały prasowe

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

12 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© Materiały prasowe

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

13 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© Materiały prasowe

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

14 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© Materiały prasowe

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

15 / 15Off-road dla każdego

Obraz
© Materiały prasowe

Sercem napędu 4x4 Skody jest układ Haldex piątej generacji współpracujący z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Zasada działania tego systemu jest prosta - gdy któreś z kół traci przyczepność, jest zatrzymywane hamulcem, a dzięki temu moc trafia na te, które mogą zapewnić trakcję. Rozwiązanie to przydaje się nie tylko podczas jazdy w terenie, gdy jedno z kół traci kontakt z podłożem, ale też przy pokonywaniu zakrętów na śliskiej nawierzchni. Elektroniczna blokada dyferencjału jest już często spotykanym rozwiązaniem. Skodę wyróżnia coś innego.

Wciśnięcie przycisku off-road zmienia działanie elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego, przystosowując ją do terenowej jazdy, umożliwia też komfortowe wjeżdżanie i zjeżdżanie ze stromych wzniesień. W tym trybie komputer dostaje informację, że znajduje się na luźnej nawierzchni i może całkowicie przyblokować koła wpadające w poślizg. Oznacza to, że wystarczy, aby jedna opona złapała trakcję, by samochód pojechał dalej.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro