WAŻNE
TERAZ

Legia Warszawa potwierdza. Edward Iordanescu zwolniony

Skoda Superb Combi

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

10 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

11 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

12 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

13 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

14 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

15 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

16 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

17 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

18 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

19 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

20 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

21 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

22 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

23 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

24 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

25 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

26 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

27 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

28 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy