Skoda Superb Combi

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

/ 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

10 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

11 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

12 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

13 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

14 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

15 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

16 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

17 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

18 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

19 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

20 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

21 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

22 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

23 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

24 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

25 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

26 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

27 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

28 / 28Rodzinny wymiar kombi

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma największy bagażnik w swoim segmencie, najwięcej przestrzeni dla pasażerów drugiego rzędu, a do tego dynamiczne i stosunkowo oszczędne jednostki napędowe. Trzecia generacja Skody Superb debiutuje właśnie w rodzinnej odmianie Combi. Na polskim rynku pojawi się w drugiej połowie września, a my jako jedni z pierwszych na świecie mieliśmy okazję sprawdzić czeski model na publicznych drogach.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wyglądem wyraźnie odcina się od poprzednika i jednocześnie wpisuje w nowy nurt stylizacyjny marki. Forma detali stanowi rozwinięcie designu przyjętego przy projektowaniu Octavii i Fabii. Superb ma aż 486 centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości. To największe kombi w swojej klasie i jednocześnie najmłodsze. Bazuje na sprawdzonej technologii koncernu VAG, wykorzystując sporo rozwiązań znanych chociażby z ósmej generacji Passata. Z przodu zmiany objęły przede wszystkim pas przednim z nowym grillem z pionowymi szczeblami utrzymanymi w srebrnym kolorze i LED-ami do jazdy dziennej otaczającymi cały reflektor. Profil boczny pozostał niemal bez modyfikacji, bo po co zmieniać słuszną koncepcję. Z tyłu za to wyróżniają się poziomie klosze świateł z diodowymi lampami i wcięciem w klapie bagażnika. Jak to miało miejscu w poprzedniku, można nią sterować elektrycznie po wciśnięciu przycisku na kluczyku lub wewnątrz auta. Całości dopełniają 17 lub 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (16 cali w standardzie) i
przyciemnione szyby.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka