Skoda Superb

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

10 / 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

11 / 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

12 / 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

13 / 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

14 / 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

15 / 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

16 / 16Limuzyna po czesku

Obraz
© Szymon Jasina

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda prezentuje trzecią generację Superba szerokiej publiczności. Flagowa limuzyna czeskiej marki wygląda atrakcyjniej niż do tej pory, a do tego oferuje kilka nowości.

Od początku jedną z kluczowych cech Superbów było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro