Skoda Superb 4000

None

Obraz

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

10 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

11 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

12 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

13 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

14 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

15 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

16 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

17 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

18 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

19 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025