Skoda Superb 4000

None

Obraz

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

/ 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

10 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

11 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

12 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

13 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

14 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

15 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

16 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

17 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

18 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

19 / 19Skoda Superb 4000

Obraz

Już w latach trzydziestych ubiegłego wieku Superb budował reputację czeskiej firmy, jako koncernu motoryzacyjnego z czołówki najlepszych producentów aut na świecie. Pod nazwą Superb koncern Skoda wyprodukował w latach 30-tych i 40-tych kilkaset limuzyn kilku różnych typów. Pierwsza wersja Superba typ 640 została wprowadzona na rynek w 1934 roku i była wyprodukowana na przestrzeni ponad 2,5 roku w ilości 201 egzemplarzy. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz Skody Superb 4000 pochodzi z 1938 roku. W tej wersji zbudowanych powstało zaledwie 10 samochodów - 8 limuzyn i 2 kabriolety. Samochód ma 5,7 m długości, 1,8 m szerokości, 1,75 m wysokości. Jest to samochód ogromny nawet w porównaniu z dzisiejszymi limuzynami. Jego 4 litrowy silnik produkuje 96 KM, a podróżować można z - szatańską jak na te czasy - prędkością maksymalną 135 km/h. Waga samochodu wynosząca 2180 kg wymuszała zużycie paliwa na poziomie 25 l / 100 km. Smutną częścią historii Superba jest jego uczestnictwo w II Wojnie Światowej, kiedy to Naziści
wyprodukowali dla swoich potrzeb 1631 aut. Dla porównania cywilna produkcja samochodów w latach 1934 – 1938 wynosiła tylko 889 sztuk...

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka