Skoda Rapid Spaceback

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

/ 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

/ 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

/ 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

/ 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

/ 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

/ 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

/ 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

/ 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

10 / 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

11 / 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

12 / 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

13 / 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

14 / 14Być popularnym

Obraz
© Szymon Jasina

W Europie najpopularniejszym segmentem są kompaktowe hatchbacki, jednak dotąd Skoda nie miała swojego przedstawiciela w tej klasie. Teraz się to zmieni za sprawą Rapida w wersji Spaceback. Nowa wersja nadwoziowa ma przede wszystkim się spodobać kierowcom na Starym Kontynencie.

Skoda Rapid w odmianie Spaceback jest nieco mniej praktyczna od znanego już liftbacka. Jednak czeska marka postarała się, żeby mniejszy bagażnik wcale nie był mały. 415 l (i 1380 l po złożeniu tylnej kanapy) to świetny wynik i kompaktowa Skoda łatwo pokonuje konkurencję. We wnętrzu Rapid Sportback nie różni się od swojego starszego brata, a nadwozie przeprojektowane jedynie z tyłu. Model ten jest o 18 cm krótszy od liftbacka, co czyni go wygodniejszym podczas jazdy w mieście.

Do wyboru jest łącznie 6 jednostek napędowych. Znana z wersji liftback gama silników o rozpiętości mocy od 75 do 122 KM, zostaje wzbogacona o silnik 1.6 TDI (90 KM). Ta oszczędna jednostka, jest też sercem wersji Greenline, odznaczającej się niskim zużyciem paliwa. Według zapewnień producenta jest to zaledwie 3,8 l/100 km w cyklu mieszanym.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025