WAŻNE
TERAZ

Inflacja w październiku. GUS opublikował nowy raport

Skoda Rapid (2017)

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Piotr Mokwiński

/ 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

/ 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

/ 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

/ 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

/ 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

/ 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

/ 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

/ 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

/ 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

10 / 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

11 / 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

12 / 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

13 / 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

14 / 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

15 / 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

16 / 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

17 / 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

18 / 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

19 / 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

20 / 20Skromny lifting i nowe silniki

Obraz
© WP.PL | Piotr Mokwiński

Popularność Rapida wynika z przestronnej kabiny, niezłych właściwości jezdnych i sporego kufra, którego próżno szukać u konkurentów. Auto pozycjonowane jest między segmentem B i C. Większe od Fabii, mniejsze od Octavii. Wraz z delikatnym liftingiem, zmienił się przód auta, odświeżono wnętrze i wprowadzono nowe jednostki napędowe.

Downsizing postępuje. Przynajmniej w Skodzie. O ile wcześniej mieliśmy do dyspozycji 1,2 TSI jako podstawowy silnik, o tyle teraz VAG do większości modeli przypisuje zaprojektowane od podstaw, trzycylindrowe 1,0 TSI. Siłą rzeczy, większy motor musiał zniknąć z oferty. 1,0 występuje w dwóch wersjach mocy: 95 i 110 KM. Słabsza sprawdzi się jedynie w mieście przy umiarkowanym obciążeniu. 110-konną odmianą śmiało możemy ruszyć też w trasę.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy