Skoda Octavia Scout

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

/ 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

/ 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

/ 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

/ 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

/ 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

/ 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

/ 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

/ 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

10 / 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

11 / 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

12 / 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

13 / 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

14 / 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

15 / 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

16 / 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

17 / 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

18 / 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

19 / 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

20 / 20Pogromca krawężników

Obraz
© WP.PL

O ile z zewnątrz nietrudno odróżnić Scouta od klasycznego kombi, tak już wewnątrz nie doświadczymy tylu ciekawych akcentów. Z drugiej strony, po co zmieniać zaakceptowany przez klientów styl i praktyczność? Z uwagi na znacznie wyższą cenę i mocne silniki w ofercie, już w podstawowej specyfikacji wyposażeniowej dostaniemy sporo udogodnień. W najbogatszej konfiguracji (widocznej na zdjęciach), przedział pasażerski zaopatrzono w kompletną listę opcjonalnych dodatków.

Wraz z uterenowionym modelem, debiutuje w rodzinnej odmianie diesel znany z GTD i Leona. Z dwóch litrów uzyskano w tym przypadku 184 KM i 380 Nm. Całość może współpracować tylko z automatyczną przekładnią. Tańsza i niekoniecznie gorsza alternatywa to 150-konny wariant wysokoprężny. Jego charakterystyka tworzy udany kompromis między dynamiką a rozsądnym zapotrzebowaniem na paliwo. Około 6,5 litra należy uznać za przyzwoity wynik, natomiast przyspieszenie do 100 km/h w 9,1 sekundy za akceptowalne. Dla miłośników benzyny oddelegowano 1,8 TSI o mocy 180 koni mechanicznych.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła