Skoda Octavia RS 230

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Mocne auto dla rodziny

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

/ 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

/ 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

/ 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

/ 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

/ 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

/ 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

/ 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

/ 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

10 / 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

11 / 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

12 / 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

13 / 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

14 / 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

15 / 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

16 / 16Mocne, rodzinne kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

To najszybsza seryjnie produkowana Octavia w historii. Ma dwulitrowy, turbodoładowany silnik, szperę przy przedniej osi, felgi o wzorze przywodzącym na myśl Lamborghini, a także typową dla Skody ponadprzeciętną funkcjonalność. Występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, a cenowo wypada korzystniej od Forda Focusa ST, czy Seata Leona ST Cupry. W tej wersji nigdy nie stanie się produktem masowym, jednak potrafi skutecznie podwyższyć poziom adrenaliny, także na torze wyścigowym.

Względem klasycznej odmiany RS o mocy 220 koni mechanicznych, różnice w wyglądzie znajdziemy przede wszystkim we wzorze aluminiowych obręczy oraz czerwonych zacisków hamulcowych. Reszta elementów pozostaje wspólna dla obu wersji. RS 230 ma ponadto niewielki spojler na klapie bagażnika (liftback), utrzymany w czerni grill z wydatnym logo producenta, a także czarne listwy wokół szyb. Z tyłu dwie odmiany nadwoziowe wyróżniają niezależne, trapezoidalne końcówki układu wydechowego. Całość uzupełniają 19-calowe obręcze ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 225/35.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy