Skoda Octavia Combi 4x4

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

10 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

11 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

12 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

13 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

14 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

15 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

16 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

17 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

18 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

19 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

20 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

21 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

22 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

23 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy