Skoda Octavia Combi 4x4

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

/ 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

10 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

11 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

12 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

13 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

14 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

15 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

16 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

17 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

18 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

19 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

20 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

21 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

22 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

23 / 23Praktyczny bestseller

Obraz
© Szymon Jasina

Wersja kombi mierzy 4659 mm długości (90 mm więcej od poprzenika), 1814 mm szerokości (o 45 mm więcej) i 1465 mm wysokości z relingami dachowymi. Co jeszcze ważniejsze – rozstaw osi zwiększył się aż o 108 mm. Dzięki temu nowa Octavia oferuje rekordową w klasie ilość miejsca. Szczególnie odczuwalne jest to na tylnej kanapie, gdzie również na dłuższej trasie osoba dorosła można podróżować w komfortowych warunkach.

Silnik diesla oferujący 150 KM zapewnia optymalne osiągi pozwalając bezpiecznie wyprzedzić, a przy tym zadowalając się przeciętną ilością paliwa. Szczególnie w przypadku mocniej obciążonego samochodu możemy zapomnieć o wartościach spalania obiecywanych przez producenta, ale 5,4 l/100 km na zwykłej trasie i 7,1 l/100 km na autostradzie to bardzo dobre wartości dla tak dużego kombi z napędem na 4 koła. Jest to między innymi zasługa zdecydowanego obniżenia ciężaru Octavii trzeciej generacji, które, w zależności od wersji, sięga nawet 102 kg.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro