Skoda Octavia Combi 2,0 TDI

Skoda Octavia II Combi to bez wątpienia trafny wybór z myślą o rodzinnej eksploatacji, a zwłaszcza z silnikiem diesla 1,6 lub 2,0 TDI pod maską

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

/ 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

/ 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

/ 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

/ 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

/ 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

/ 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

/ 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

/ 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

10 / 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

11 / 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

12 / 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

13 / 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

14 / 14Małżeństwo z rozsądku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Szukając samochodu z rynku wtórnego kierujemy się mnogością kryteriów i zmiennych, wywierających duży wpływ na nasz wybór. Przemierzając w większości miejskie arterie z teczką u boku, wybierzemy typowo aglomeracyjny pojazd, natomiast statystyczna rodzina sięgnie po VAN`a tudzież kombi - obowiązkowo napędzane silnikiem diesla. Jedna rzecz w oczach polskich kierowców pozostaje niezmienna - niemieckie pochodzenie. Wystarczy zapoznać się z cenami analogicznych modeli producentów zza Odry, Francji, Włoch czy Korei, by dostrzec niemiecką hegemonię - przynajmniej w obiegowej opinii. Idąc tym tropem, idealnym autem kompaktowym jest Volkswagen Golf uznawany za niedościgniony wzorzec. Niestety, niewielka podaż późno zaprezentowanej wersji kombi piątej generacji szlagieru z Wolfsburga, skazuje chętnych na mniej praktyczny wariant pięciodrzwiowy. Nic bardziej mylnego. Od 2004 do 2013 Czesi wytwarzali Skodę Octavię drugiej generacji. Osadzona na mechanice z wspomnianego Golfa V Czeszka, z nawiązką rekompensuje
niedomagania dawcy części. Brylująca przez długie lata w rankingach polskiej sprzedaży Octavia, dostępna była jako liftback i przepastne kombi. Dodatkowo dosłownie każdy mógł z łatwością znaleźć odpowiedni silnik i wersję wyposażeniową. Dziś szczególnym zainteresowaniem cieszy się odmiana kombi, zwłaszcza z jednostką wysokoprężną.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025