Skoda utrzymała ścieżkę wzrostu sprzedaży. W maju nabywców znalazło 4,3 proc. aut więcej niż rok wcześniej.
Wzrost zanotowano również w dłuższym okresie czasu, od stycznia do końca maja. Stosunek liczby sprzedanych aut wynosi 405 500 (2012) do 373 400 (2011). Przekłada się to na wzrost na poziomie 8,6 proc.
Władze Skody są szczególnie zadowolone z wyników na rynkjach azjatyckich oraz Europie Środkowej i Wschodniej, gdzie przyrost był wybitnie duży.
Najpopularniejszymi modelami są Octavia (36 600 sprzedanych aut, wzrost 8,2 proc.), Fabia (21 300, spadek 9,3 proc.) oraz Superb (9 400, spadek 13,7 proc.). Na dalszych pozycjach uplasowały się Yeti (7 600, wzrost 14,8 proc.), Roomster (3 200, spadek 3,7 proc.), nowy model Rapid (1 700 - wyniki jedynie z Indii) oraz Citigo (1 700).