Skoda Karoq (2017)

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Szymon Jasina
Szymon Jasina

/ 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

/ 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

/ 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

/ 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

/ 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

/ 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

/ 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

/ 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

/ 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

10 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

11 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

12 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

13 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

14 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

15 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

16 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

17 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

18 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

19 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

20 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

21 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

22 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

23 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

24 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

25 / 25Wpasować się w modę

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Sprzedaż SUV-ów cały czas rośnie, a wśród nich wielką popularnością cieszą się modele kompaktowe. Teraz klasycznego przedstawiciela w tym segmencie posiada też Skoda. Wcześniej czeska marka oferowała Yeti, ale wbrew temu, co się może wydawać, Karoq nie jest jego następcą. Przede wszystkim posiada bardziej typową dla SUV-ów bryłę, ale jest też większy.

jest to, że we wnętrzu jest sporo miejsca. Z tyłu wygodnie może podróżować dwójka dorosłych pasażerów, a w bagażniku nie zabraknie miejsca na pakunki. Standardowo mieści on 521 l (lub 1630 l po złożeniu kanapy). Można też wybrać przesuwanie i składane tylne siedziska nazwane VarioFlex. W tym przypadku pojemność bagażnika to od 479 do 588 l, a po złożeniu kanapy nawet 1810 l, które dodatkowo jest bardziej ustawne niż standardowo. Całość uzupełnia zestaw ośmiu schowków dostępnych z przodu kabiny.

Początkowo w ofercie znajdują się cztery silniki – dwa benzynowe i dwa wysokoprężna. Wszystkie dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzegłowym automatem DSG i 7 przełożeniach. W przypadku obu rodzajów paliwa klienci mogą wybierać pomiędzy jednostkami o mocy 115 lub 150 KM. Jeśli chodzi o benzyniaki, to do wyboru są nowe jednostki TSI o pojemnościach 1,0 lub 1,5 l. Diesle to znane konstrukcje TDI (1,6 lub 2,0 l). Mocniejsza jednostka wysokoprężna standardowo napędza wszystkie cztery koła. Do oferty ma też dołączyć jeszcze mocniejszy diesel oferujący 190 KM.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025