Skoda Fabia hatchback

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

10 / 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

11 / 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

12 / 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3