Skoda Fabia hatchback

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

/ 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

10 / 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

11 / 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

12 / 12Czeski klasyk

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Pod względem wyglądu nowa Fabia kontynuuje styl znany z modelu Rapid, a także z nowej Octavii. Charakterystyczna osłona chłodnicy, wyraźnie zarysowana bryła nadwozia i skierowane ku górze zakończenie tylnych drzwi. Przede wszystkim, podobnie jak od lat, stylistyka nowej Fabii jest ponadczasowa.

Nowa odsłona czeskiej przedstawicielki segmentu B jest o 8 mm krótsza, 90 mm szersza i o 31 mm niższa. Dzięki tym zabiegom we wnętrzu jest więcej miejsca dla pasażerów, a bagażnik jest największy w klasie – 330 l to wartość jaką jeszcze niedawno legitymowali się przedstawiciele segmentu C.

W ofercie są – wraz z wersją GreenLine – cztery silniki benzynowe i trzy wysokoprężne. Wszystkie jednostki są seryjnie wyposażone w system Start-Stop i moduł odzyskiwania energii podczas hamowania.

Nowa Skoda Fabia w wersji hatchback do sprzedaży trafi już w listopadzie 2014 roku

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka