Skoda Fabia Combi
Nowa Fabia Combi ma atuty, które potrafią przekonać klientów flotowych i indywidualnych
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.
Bezbłędnie
Nowa Skoda jest pod względem stylistyki ewolucją poprzednich generacji tego modelu - w myśl obowiązującego w czeskiej marce klucza. Zarys karoserii nie pozostawia wątpliwości co do tego, z którym reprezentantem gamy producenta z Blada Boleslav mamy do czynienia. Rysy Fabii zostały zaostrzone, uwagę zwracają wydatne przetłoczenia - na masce, ciągnące się po jej bokach oraz środkiem, a także na bocznych powierzchniach karoserii. Przyglądając się klapie bagażnika i tylnemu zderzakowi z profilu, dostrzeżemy wyraźnie rysujące się wcięcie, przywodzące na myśl literę „C”. To, co jednak okazuje się najważniejsze, to zmiana świateł. Zarówno przednie reflektory jak i tylne lampy są dość dokładnym cytatem z nieco większego Rapida. Ich zwarty wygląd nadaje autu dynamicznego wyrazu.