Skoda Fabia

Klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

10 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

11 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

12 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

13 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

14 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

15 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

16 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

17 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

18 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

19 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

20 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025