Skoda Fabia

Klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

/ 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

10 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

11 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

12 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

13 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

14 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

15 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

16 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

17 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

18 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

19 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

20 / 20Praktyczny mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Czekając na większość nowych samochodów liczymy, że czymś nas zaskoczą. W przypadku Fabii jest inaczej. Tutaj mamy nadzieję, że będzie dokładnie taka jak się spodziewamy. Czemu? Właśnie klasyczny wygląd i strona praktyczna to zalety doceniane przez klientów Skody. Stylistycznie nowa Fabia mocno czerpie z ostatnich modeli czeskiej marki, czyli Rapida i Octavii. Kanciaste reflektory i proste linie zapewniają ponadczasowy wygląd, który zapewni miejskiej Skodzie popularność. Nie zabrakło też znaku rozpoznawczego najnowszych modeli czeskiej marki, czyli skierowanej ku górze linii tylnych drzwi, która nadaje Fabii bardziej dynamicznego wyglądu.

We wnętrzu witają twarde plastiki, które mimo to wyglądają dobrze i na pewno nie odstają od średniej w tej klasie. Najważniejszą cechą każdej Skody jest jednak strona użytkowa. Nie inaczej jest w nowej Fabii. Nadwozie mierzące 3992 mm długości, 1737 mm szerokości i 1467 mm wysokości mieści przestronną kabinę, w której również w drugim rzędzie znalazło się stosunkowo (jak na segment B) dużo miejsca. Całość uzupełnia największy w klasie bagażnik o pojemności 330 l – po złożeniu tylnej kanapy powiększa się on do 1150 l.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka