5. 2,0 16V - PSA (Peugeot/Citroen)
Poszukując samochodu z silnikiem benzynowym wręcz stworzonym do eksploatacji na LPG warto rozważyć także francuską konstrukcję oferowaną przez długie lata w Citroenach i Peugeotach. Zarówno w Peugeocie 406, 407 i Citroenie C5 I i II dostępny był wolnossący silnik benzynowy 2,0 16V. Z czterech ustawionych w jednym rzędzie cylindrów inżynierom udało się uzyskać najpierw 136, a w kolejnych latach 140 KM i 190 Nm. Jak większość jednostek z tamtych lat, również 2,0 16V otrzymał wielopunktowy wtrysk paliwa oraz pasek rozrządu. Szesnastozaworowa głowica pomagała w uzyskaniu szybkiej reakcji na ruch pedału gazu. Wedle opinii mechaników, francuski silnik nie sprawia problemów eksploatacyjnych - wystarczy mu regularny serwis (wymiany oleju, filtrów i rozrządu).