Sharan 2.0 TDI Highline

None

Obraz

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

10 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

11 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

12 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

13 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

14 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

15 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

16 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

17 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

18 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

19 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

20 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

21 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

22 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

23 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy