Sharan 2.0 TDI Highline

None

Obraz

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

/ 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

10 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

11 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

12 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

13 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

14 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

15 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

16 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

17 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

18 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

19 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

20 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

21 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

22 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

23 / 23VW przestał być sknerą

Obraz
© Auto Świat/autoswiat.pl

Popisowa konkurencja vanów to wrażenie przestronności, jakie towarzyszy pasażerom podczas jazdy. Jednak nie każdej marce udaje się poprzeć takie odczucia rzeczywistymi parametrami przestronności wnętrza - w niektórych vanach może zabraknąć miejsca na nogi w drugim rzędzie, a pozycja za kierownicą bywa daleka od optymalnej. Ale nie w nowym Sharanie! Siedząc za kierownicą, można odnieść wrażenie, że Volkswagen wykorzystał wszystko, co ma najlepsze, by stworzyć prowadzącemu jak najlepsze warunki.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka