Subaru Justy
Dosyć egzotyczną na polskim rynku propozycją jest Subaru Justy, mały mieszczuch z napędem na cztery koła. Niestety podstawową wadą malucha z plejadą na masce jest pochodzenie. Justy poza logo ma niewiele wspólnego z prawdziwymi Subaru. Japoński koncern samodzielnie stworzył jedynie pierwszą generację. Kolejne powstawały poprzez naklejenie znaczka na Suzuki Swift, Ignis lub jak ma to miejsce obecnie na Daihatsu Sirion. W zasięgu naszych finansów jest trzecia osłona Subaru Justy – Suzuki Ignis. Nieco podwyższony mieszczuch z przyklejonym emblematem Subaru, występował z dołączanym napędem na cztery koła.
Pod maską najmniejszego modelu legendarnej marki pracowały silniki rzędowe - kolejna po napędzie profanacja tradycji marki - o pojemności 1.3 i 1.5 l. Generowały odpowiednio 94 i 99 KM, co w połączeniu z najtańszym w produkcji napędem 4x4 zimą czyniło zeń pogromcę miejskich zasp. Ignis vel Justy, zmieści w swej kabinie cztery osoby rozsądnych gabarytów, jednak ich bagaż musi zostać mocno zredukowany – tylny most wymusza podniesienie podłogi, przez co pojemność bagażnika to tylko 236 l. Z uwagi na niewielką podaż miejskiego Subaru, znalezienie godnego egzemplarza może przysporzyć sporo trudności – roczniki 2003-2004.