Seat Ibiza
Ostatni lifting
None
Ibiza to obok Leona najlepiej sprzedający się obecnie Seat na rynku europejskim. Nic więc dziwnego, że zdecydowano się przeprowadzić kolejny lifting, aby utrzymać wysoki poziom sprzedaży. Jest to jednak ostatnia poważna modernizacja, bowiem już w 2017 powinna pojawić się kolejna generacja, najdłużej w historii produkowanego modelu hiszpańskiego koncernu.
Cennika jeszcze nie ujawniono, ale nie powinien on odbiegać od aktualnej wyceny z wycofywanymi powoli silnikami. Podstawowy wariant z wolnossącym 1,0 MPI (75 KM) napędzającym między innymi Skodę Citigo i Mii, kosztuje w bazowej specyfikacji Entry 37 400 złotych. Na taką Ibizę decyduje się jednak promil klientów z uwagi na wyraźne braki w wyposażeniu. Skrojony na miarę egzemplarz ze 110-konnym 1,0 TSI i szeregiem pakietów ponoszących komfort i bezpieczeństwo zawrze się w przedziale 55-60 tysięcy. Diesel będzie wymagać dopłaty rzędu kilku tysięcy złotych. Oficjalny debiut w salonach już za kilkanaście dni.