Sandero jak SUV

None

Obraz

/ 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Mniej więcej tak będzie wyglądać Dacia Sandero Stepway, która prawdopodobnie już latem (w sierpniu) wejdzie na polski rynek. Dlaczego zatem na zdjęciach widzimy Renault?

/ 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Odpowiedź jest bardzo prosta. Ten model jest już produkowany w brazylijskich zakładach w miejscowości Curitiba i sprzedawany w krajach ameryki południowej, jako Renault Sandero Stepway. W tym samym miejscu powstają również dobrze nam znane Logany.

/ 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Stepway jest samochodem z napędem tylko na przednią oś. Offroadowego stylu nadają mu: podwyższone zawieszenie i masywne osłony z tworzyw sztucznych wokół nadwozia. Na dachu zamontowano niewielki spoiler. Trzeba przyznać, że całość prezentuje się naprawdę nieźle.

/ 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Offroadowego stylu nadają mu: podwyższone zawieszenie i masywne osłony z tworzyw sztucznych wokół nadwozia.

/ 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Na dachu zamontowano niewielki spoiler.

/ 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Ten model jest już produkowany w brazylijskich zakładach w miejscowości Curitiba i sprzedawany w krajach ameryki południowej, jako Renault Sandero Stepway. W tym samym miejscu powstają również dobrze nam znane Logany.

/ 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Stepwaya stworzono z myślą o umiarkowanie zasobnych klientach z rynków południowoamerykańskich, którzy chcą się wyróżniać. Dlatego mamy do czynienia z autem o zdecydowanym stylu.

/ 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Po raz pierwszy zaprezentowano je na Salonie Samochodowym w Sao Paulo, jako „Sand’up Concept”, czyli samochód koncepcyjny, zaprojektowany przez Renault Design America Latina.

/ 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Pod maską zasilany etanolem silnik 1.6 16v o mocy 110 KM. Na naszym rynku auto będzie oferowane z silnikiem ośmiozaworowym o mocy 87 KM. W Dacii Sandero Stepway będą montowane również silniki diesla 1.5 dCi i benzynowe jednostki 1.6 GPL z fabryczną instalacją gazową.

10 / 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Stepwaya stworzono z myślą o umiarkowanie zasobnych klientach z rynków południowoamerykańskich, którzy chcą się wyróżniać. Dlatego mamy do czynienia z autem o zdecydowanym stylu. Po raz pierwszy zaprezentowano je na Salonie Samochodowym w Sao Paulo, jako „Sand’up Concept”, czyli samochód koncepcyjny, zaprojektowany przez Renault Design America Latina. W sprzedaży pojawiło się w październiku ubiegłego roku. Do tej pory znali je klienci Renault w Brazylii i Argentynie. Najdalej za kilka miesięcy mają je poznać klienci polskich salonów Dacii.

11 / 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Mniej więcej tak będzie wyglądać Dacia Sandero Stepway, która prawdopodobnie już latem (w sierpniu) wejdzie na polski rynek.

12 / 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

W sprzedaży pojawiło się w październiku ubiegłego roku. Do tej pory znali je klienci Renault w Brazylii i Argentynie. Najdalej za kilka miesięcy mają je poznać klienci polskich salonów Dacii.

13 / 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Stepway jest samochodem z napędem tylko na przednią oś. Offroadowego stylu nadają mu: podwyższone zawieszenie i masywne osłony z tworzyw sztucznych wokół nadwozia.

14 / 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Na dachu zamontowano niewielki spoiler.

15 / 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Na dachu zamontowano niewielki spoiler.

16 / 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Stepwaya stworzono z myślą o umiarkowanie zasobnych klientach z rynków południowoamerykańskich, którzy chcą się wyróżniać. Dlatego mamy do czynienia z autem o zdecydowanym stylu.

17 / 17Renault Sandero Stepway

Obraz
© Marek Wieliński

Po raz pierwszy zaprezentowano je na Salonie Samochodowym w Sao Paulo, jako „Sand’up Concept”, czyli samochód koncepcyjny, zaprojektowany przez Renault Design America Latina. W sprzedaży pojawiło się w październiku ubiegłego roku. Do tej pory znali je klienci Renault w Brazylii i Argentynie. Najdalej za kilka miesięcy mają je poznać klienci polskich salonów Dacii.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie