Peugeot 306 1.4
Peugeot 306 może się pochwalić ładną, dynamiczną linią i kilkoma funkcjonalnymi nadwoziami: hatchback (3d lub 5d), kombi i sedan, można go też spotkać w wersji kabriolet. Wnętrze jest przestronne, ale jego wygląd psuje nieco toporny kokpit. Dobre wyposażenie miały tylko bogatsze wersje.
Najmniejsze wydatki na paliwo i serwis zagwarantują silniki benzynowe 1.4 i 1.6. Również diesel 1.9 D nie będzie drogi w utrzymaniu. Unikać należy tylko wysłużonych wersji 2.0 HDI. Jeśli podwozie jest sprawne, Peugeot 306 zapewnia wysoki komfort jazdy. Niestety, stuki w tylnym zawieszeniu oznaczają spore wydatki - nawet ponad 1000 zł.
Wygodny kompakt z 1998 r. kupiony za 6 tys. zł to atrakcyjna oferta. Jednak model ten z powodu drobnych awarii i kłopotliwego w naprawie zawieszenia tylnego nie cieszy się najlepszą opinią. Z pewnością będą z niego zadowolone osoby, które same naprawiają własne auta. W przypadku Peugeota 306 jest to zazwyczaj nietrudne, chyba że zawiedzie elektronika.
Polecamy w AutoŚwiat.pl:Jazda bez trzymanki, czyli auta z nasłabszymi hamulcami