Renault Clio I
Bezpośredni następca popularnej "piątki" wszedł do oferty w 1990 roku, by zejść ze sceny osiem lat później. Wzorem innych przedstawicieli segmentu B, Clio występowało w dwóch wariantach nadwoziowych (trzy- i pięciodrzwiowy hatchback) oraz ogromie wersji silnikowych.
Wnętrze, prezentujące francuską definicję ergonomii, nawet po latach nie odstaje funkcjonalnością od dzisiejszych standardów. Kierowca wraz z pasażerem dysponują obszernymi fotelami gwarantującymi wygodę, również poza miastem. Nieco gorzej sytuacja wygląda na tylnej kanapie przeważnie pozbawionej zagłówków. Pod z rzadka rdzewiejącym nadwoziem pracowała szeroka paleta silników czterocylindrowych. Wersje jednostek 1,1 i 1,2 zasilanych gaźnikiem lepiej sobie odpuścić, skupiając się na wyposażonych we wtrysk, ośmiozaworowych 1,2 i 1,4, generujących odpowiednio 54-60 i 75-80 KM.