Samochód Roku Wirtualnej Polski
None
Samochód Roku Wirtualnej Polski - podsumowanie
8. Edo Maserati MC12 Corsa. Wysokie noty zbierało Edo Maserati MC12 Corsa, co pozwoliło zająć mu ósme miejsce. Jeden z najbardziej bezkompromisowych projektów firmy Edo ma sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM. Wóz z trójzębem na masce rozpędza się do 200 km/h w zaledwie 6 sekund, a maksymalnie uzyskuje 326 km/h.
Samochód Roku Wirtualnej Polski - podsumowanie
7. BMW M3. Siódme miejsce zajęła niemiecka legenda, czyli BMW M3. Najnowsza wersja groźnie warczy ośmioma cylindrami, a wałem korbowym kręci prawie tak szybko, jak bolid Kubicy. Potężna moc 420 KM trafia w całości na tylną oś, więc "eMka" nie jest zabawką dla grzecznych chłopców.
Samochód Roku Wirtualnej Polski - podsumowanie
6. Toyota Supra Turbo. Za hybrydowym Lexusem uplasowało się auto, które ma tyle wspólnego z ekologią, co woda z ogniem. Najbardziej znana w Polsce Toyota Supra Turbo ma na karku 13 lat. Pod maską skrywa imponujące 1250 KM, dzięki którym rozpędziła się do 361,92 km/h. Jest najszybszym samochodem w Polsce i najszybszą Suprą w Europie. Niestety z powodu potężnych problemów z trakcją nie przyśpiesza najlepiej i pali gumę przy 200 km/h...
Samochód Roku Wirtualnej Polski - podsumowanie
5. Lexus LS 600h. Niemal tyle samo głosów zebrał ekologiczny krążownik z Japonii, czyli Lexus LS 600h. Japończycy mają powody do dumy. Wyprodukowali jedną z najlepiej wyciszonych limuzyn, która budzi respekt nawet suchymi danymi technicznymi. W Lexusie zamontowano bowiem silnik spalinowy o mocy 395 KM oraz elektryczny, 224-konny motor.
Samochód Roku Wirtualnej Polski - podsumowanie
4. Lumma CLR 500 RS. Moc najwyraźniej jest w cenie, gdyż tuż za podium uplasowała się Lumma CLR 500 RS. Bawarski ekspres powstaje na bazie BMW M5. Silnik podrasowany do 560 KM sprawia, że mało kto zdąży wnikliwie zlustrować pomarańczową karoserię o wątpliwej urodzie. Auto otrzymuje też sportowe zawieszenie, zaś brak ogranicznika sprawia, że uzyskuje 327 km/h...
Samochód Roku Wirtualnej Polski - podsumowanie
3. Volkswagen Golf GTI W12 650. Lancerowi przez długi czas po piętach deptał szalony projekt inżynierów w Wolfsburga, czyli Volkswagen Golf GTI W12 650. Pod tajemniczą nazwą kryje się karoseria rodzinnego auta do której upakowano potężny silnik i zawieszenie z Lamborghini. Testy dowiodły, że 650-konna zabawka jest piekielnie trudna w prowadzeniu, co nie zraziło internautów, podobnie jak zaledwie dwa miejsca siedzące w kabinie.
Samochód Roku Wirtualnej Polski - podsumowanie
2. Mitsubishi Lancer Evolution X. Tuż za pociskiem ze Stuttgartu uplasował się japoński wojownik o spojrzeniu wściekłego rekina. Mitsubishi Lancer Evolution X, bo o nim mowa, urzeka silnikiem o mocy 295 KM, nowoczesnym napędem na cztery koła oraz praktycznością, jakiej nie powstydziłoby się wiele miejskich aut. Z pewnością nie bez znaczenia były jego rajdowe geny oraz wielokrotne tytuły Rajdowego Mistrza Świata.
Samochód Roku Wirtualnej Polski - podsumowanie
1. Porsche 911 GT2. Ostatecznie zwycięzcą została mieszanka smaku, stylu, tradycji, emocji i osiągów, czyli legendarne Porsche 911. W plebiscycie wzięła udział piekielnie mocna wersja GT2, która miała premierę w trakcie targów we Frankfurcie. Samochód ma silnik wyposażony w dwie turbosprężarki, które zapewniają 530 KM i pozwalają uzyskać 328 km/h. Nic dziwnego, że Porsche ostrzega, iż do auta należy czuć respekt...