Renault ZOE 2017

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

/ 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

/ 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

/ 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

/ 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

/ 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

/ 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

/ 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

/ 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

10 / 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

11 / 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

12 / 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

13 / 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

14 / 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

15 / 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

16 / 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

17 / 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

18 / 18Francuski "elektryk" po modyfikacjach

Obraz
© zdjęcie producenta

Na początku 2017 r. ruszy zbieranie zamówień na nowe Renault ZOE. Pierwsze egzemplarze tego elektrycznego samochodu pojawią się wiosną.

Względem poprzednika zmienił się akumulator - obecny ma pojemność 41 kWh (wcześniej - 22 kWh). Pozwoli on na przejechanie nawet 300 km w rzeczywistych warunkach użytkowania w terenie miejskim i podmiejskim. Poprawa parametrów przy zachowaniu dotychczasowych wymiarów jest zasługą lepszej wydajności reakcji chemicznych zachodzących w komorach - są one zbudowane z metali o wysokiej zdolności gromadzenia energii. Istotne było też zwiększenie ilości surowca aktywnego, dzięki czemu zmniejszyła sie przestrzeń między komorami.

Przedstawiciele Renault chwalą się też poprawionym zabezpieczeniem termicznym akumulatora, które ma zapewnić optymalne działanie również przy bardzo niskich temperaturach zewnętrznych. Dzięki nowemu systemowi recyrkulacji powietrza bateria jest utrzymana w temperaturze od 15 do 28 st. C, niezależnie od warunków.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne