Wraz ze światową premierą modelu Talisman, Renault rozszerza ofertę samochodów określanych jako "casual luxury", która staje się coraz bardziej popularna wśród chińskich klientów. Jest to model sprzedawany w Korei jako Samsung SM7.
Chińczycy lubią długie samochody. Wydawałoby się, że w zatłoczonych chińskich miastach to małe auta segmentu A i B będą cieszyły się największą popularnością. Nic bardziej mylnego. Renault wie, że nie każdego stać na samochody klasy premium, dlatego wprowadza na chiński rynek samochód określany jako "casual luxury", czyli przestronną limuzynę z rozsądną cenę, aczkolwiek wcale nie będzie ona niska. Talisman jest produkowany w Korei w zakładach Renault Samsung Motors. Jego eksport do Chin rozpocznie się w połowie czerwca 2012 r., a podstawowa cena będzie wynosiła 318 800 juanów (164 000 zł).
W 2011 r. koncern Renault sprzedał w Chinach 24 100 samochodów, co oznacza 60-procentowy wzrost w stosunku do 2010 r. Państwo Środka jest największym rynkiem zbytu dla crossovera Koleos. W 2011 r. do sprzedaży wprowadzono również modele: Scénic, Laguna, Latitude, Fluence oraz Mégane CC.
Wprowadzenie modelu Talisman przyczyni się do ekspansji marki Renault w Chinach, gdzie liczba salonów autoryzowanych partnerów wzrośnie z 80 w 2011 r. do 170 w 2014 r. Chiny to największy rynek motoryzacyjny na świecie i jeśli firmy zagraniczne chcą odgrywać na nim ważną rolę, muszą rozpocząć produkcję lokalną. Renault planuje więc jej uruchomienie w ramach drugiej odsłony planu "Drive the Change", tj. między 2014 a 2016 r.