Renault Scenic

Francuska motoryzacja rządzi się swoimi prawami. O ile w dziedzinie samochodów kompaktowych, średnich i luksusowych marki znad Sekwany i Loary od dawna nie potrafią nawiązać równorzędnej walki z Niemcami, to w dziedzinie minivanów wyznaczają trendy. Wiele wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem. Nowy Scenic wykracza poza konwencję ustaloną dla pojazdów typu MPV.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 10Francuski przepis

Obraz
© Szymon Jasina

Francuska motoryzacja rządzi się swoimi prawami. O ile w dziedzinie samochodów kompaktowych, średnich i luksusowych marki znad Sekwany i Loary od dawna nie potrafią nawiązać równorzędnej walki z Niemcami, to w dziedzinie minivanów wyznaczają trendy. Wiele wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem. Nowy Scenic wykracza poza konwencję ustaloną dla pojazdów typu MPV.

Zaprezentowana podczas genewskiego salonu samochodowego nowość wzbudza zainteresowanie swoim wyglądem. Francuzi wyszli z założenia, że w czasach, gdy największym powodzeniem na rynku cieszą się crossovery i SUV-y, większe szanse na twardym rynku ma model, który jest do nich trochę podobny. I taki jest właśnie Scenic, który kurację odmładzającą przeszedł wedle przepisu sprawdzonego wcześniej przez większego Espace. W prezentowanych w Genewie egzemplarzach uderzało nie tylko zwarte i nieco wyższe nadwozie i wyraźne, choć łagodne przetłoczenia, ale też ogromne koła. Kompaktowy van z 20-calowymi felgami? Dlaczego nie!

/ 10Francuski przepis

Obraz
© Szymon Jasina

Francuska motoryzacja rządzi się swoimi prawami. O ile w dziedzinie samochodów kompaktowych, średnich i luksusowych marki znad Sekwany i Loary od dawna nie potrafią nawiązać równorzędnej walki z Niemcami, to w dziedzinie minivanów wyznaczają trendy. Wiele wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem. Nowy Scenic wykracza poza konwencję ustaloną dla pojazdów typu MPV.

Zaprezentowana podczas genewskiego salonu samochodowego nowość wzbudza zainteresowanie swoim wyglądem. Francuzi wyszli z założenia, że w czasach, gdy największym powodzeniem na rynku cieszą się crossovery i SUV-y, większe szanse na twardym rynku ma model, który jest do nich trochę podobny. I taki jest właśnie Scenic, który kurację odmładzającą przeszedł wedle przepisu sprawdzonego wcześniej przez większego Espace. W prezentowanych w Genewie egzemplarzach uderzało nie tylko zwarte i nieco wyższe nadwozie i wyraźne, choć łagodne przetłoczenia, ale też ogromne koła. Kompaktowy van z 20-calowymi felgami? Dlaczego nie!

/ 10Francuski przepis

Obraz
© Szymon Jasina

Francuska motoryzacja rządzi się swoimi prawami. O ile w dziedzinie samochodów kompaktowych, średnich i luksusowych marki znad Sekwany i Loary od dawna nie potrafią nawiązać równorzędnej walki z Niemcami, to w dziedzinie minivanów wyznaczają trendy. Wiele wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem. Nowy Scenic wykracza poza konwencję ustaloną dla pojazdów typu MPV.

Zaprezentowana podczas genewskiego salonu samochodowego nowość wzbudza zainteresowanie swoim wyglądem. Francuzi wyszli z założenia, że w czasach, gdy największym powodzeniem na rynku cieszą się crossovery i SUV-y, większe szanse na twardym rynku ma model, który jest do nich trochę podobny. I taki jest właśnie Scenic, który kurację odmładzającą przeszedł wedle przepisu sprawdzonego wcześniej przez większego Espace. W prezentowanych w Genewie egzemplarzach uderzało nie tylko zwarte i nieco wyższe nadwozie i wyraźne, choć łagodne przetłoczenia, ale też ogromne koła. Kompaktowy van z 20-calowymi felgami? Dlaczego nie!

/ 10Francuski przepis

Obraz
© Szymon Jasina

Francuska motoryzacja rządzi się swoimi prawami. O ile w dziedzinie samochodów kompaktowych, średnich i luksusowych marki znad Sekwany i Loary od dawna nie potrafią nawiązać równorzędnej walki z Niemcami, to w dziedzinie minivanów wyznaczają trendy. Wiele wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem. Nowy Scenic wykracza poza konwencję ustaloną dla pojazdów typu MPV.

Zaprezentowana podczas genewskiego salonu samochodowego nowość wzbudza zainteresowanie swoim wyglądem. Francuzi wyszli z założenia, że w czasach, gdy największym powodzeniem na rynku cieszą się crossovery i SUV-y, większe szanse na twardym rynku ma model, który jest do nich trochę podobny. I taki jest właśnie Scenic, który kurację odmładzającą przeszedł wedle przepisu sprawdzonego wcześniej przez większego Espace. W prezentowanych w Genewie egzemplarzach uderzało nie tylko zwarte i nieco wyższe nadwozie i wyraźne, choć łagodne przetłoczenia, ale też ogromne koła. Kompaktowy van z 20-calowymi felgami? Dlaczego nie!

/ 10Francuski przepis

Obraz
© Szymon Jasina

Francuska motoryzacja rządzi się swoimi prawami. O ile w dziedzinie samochodów kompaktowych, średnich i luksusowych marki znad Sekwany i Loary od dawna nie potrafią nawiązać równorzędnej walki z Niemcami, to w dziedzinie minivanów wyznaczają trendy. Wiele wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem. Nowy Scenic wykracza poza konwencję ustaloną dla pojazdów typu MPV.

Zaprezentowana podczas genewskiego salonu samochodowego nowość wzbudza zainteresowanie swoim wyglądem. Francuzi wyszli z założenia, że w czasach, gdy największym powodzeniem na rynku cieszą się crossovery i SUV-y, większe szanse na twardym rynku ma model, który jest do nich trochę podobny. I taki jest właśnie Scenic, który kurację odmładzającą przeszedł wedle przepisu sprawdzonego wcześniej przez większego Espace. W prezentowanych w Genewie egzemplarzach uderzało nie tylko zwarte i nieco wyższe nadwozie i wyraźne, choć łagodne przetłoczenia, ale też ogromne koła. Kompaktowy van z 20-calowymi felgami? Dlaczego nie!

/ 10Francuski przepis

Obraz
© Szymon Jasina

Francuska motoryzacja rządzi się swoimi prawami. O ile w dziedzinie samochodów kompaktowych, średnich i luksusowych marki znad Sekwany i Loary od dawna nie potrafią nawiązać równorzędnej walki z Niemcami, to w dziedzinie minivanów wyznaczają trendy. Wiele wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem. Nowy Scenic wykracza poza konwencję ustaloną dla pojazdów typu MPV.

Zaprezentowana podczas genewskiego salonu samochodowego nowość wzbudza zainteresowanie swoim wyglądem. Francuzi wyszli z założenia, że w czasach, gdy największym powodzeniem na rynku cieszą się crossovery i SUV-y, większe szanse na twardym rynku ma model, który jest do nich trochę podobny. I taki jest właśnie Scenic, który kurację odmładzającą przeszedł wedle przepisu sprawdzonego wcześniej przez większego Espace. W prezentowanych w Genewie egzemplarzach uderzało nie tylko zwarte i nieco wyższe nadwozie i wyraźne, choć łagodne przetłoczenia, ale też ogromne koła. Kompaktowy van z 20-calowymi felgami? Dlaczego nie!

/ 10Francuski przepis

Obraz
© Szymon Jasina

Francuska motoryzacja rządzi się swoimi prawami. O ile w dziedzinie samochodów kompaktowych, średnich i luksusowych marki znad Sekwany i Loary od dawna nie potrafią nawiązać równorzędnej walki z Niemcami, to w dziedzinie minivanów wyznaczają trendy. Wiele wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem. Nowy Scenic wykracza poza konwencję ustaloną dla pojazdów typu MPV.

Zaprezentowana podczas genewskiego salonu samochodowego nowość wzbudza zainteresowanie swoim wyglądem. Francuzi wyszli z założenia, że w czasach, gdy największym powodzeniem na rynku cieszą się crossovery i SUV-y, większe szanse na twardym rynku ma model, który jest do nich trochę podobny. I taki jest właśnie Scenic, który kurację odmładzającą przeszedł wedle przepisu sprawdzonego wcześniej przez większego Espace. W prezentowanych w Genewie egzemplarzach uderzało nie tylko zwarte i nieco wyższe nadwozie i wyraźne, choć łagodne przetłoczenia, ale też ogromne koła. Kompaktowy van z 20-calowymi felgami? Dlaczego nie!

/ 10Francuski przepis

Obraz
© Szymon Jasina

Francuska motoryzacja rządzi się swoimi prawami. O ile w dziedzinie samochodów kompaktowych, średnich i luksusowych marki znad Sekwany i Loary od dawna nie potrafią nawiązać równorzędnej walki z Niemcami, to w dziedzinie minivanów wyznaczają trendy. Wiele wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem. Nowy Scenic wykracza poza konwencję ustaloną dla pojazdów typu MPV.

Zaprezentowana podczas genewskiego salonu samochodowego nowość wzbudza zainteresowanie swoim wyglądem. Francuzi wyszli z założenia, że w czasach, gdy największym powodzeniem na rynku cieszą się crossovery i SUV-y, większe szanse na twardym rynku ma model, który jest do nich trochę podobny. I taki jest właśnie Scenic, który kurację odmładzającą przeszedł wedle przepisu sprawdzonego wcześniej przez większego Espace. W prezentowanych w Genewie egzemplarzach uderzało nie tylko zwarte i nieco wyższe nadwozie i wyraźne, choć łagodne przetłoczenia, ale też ogromne koła. Kompaktowy van z 20-calowymi felgami? Dlaczego nie!

/ 10Francuski przepis

Obraz
© Szymon Jasina

Francuska motoryzacja rządzi się swoimi prawami. O ile w dziedzinie samochodów kompaktowych, średnich i luksusowych marki znad Sekwany i Loary od dawna nie potrafią nawiązać równorzędnej walki z Niemcami, to w dziedzinie minivanów wyznaczają trendy. Wiele wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem. Nowy Scenic wykracza poza konwencję ustaloną dla pojazdów typu MPV.

Zaprezentowana podczas genewskiego salonu samochodowego nowość wzbudza zainteresowanie swoim wyglądem. Francuzi wyszli z założenia, że w czasach, gdy największym powodzeniem na rynku cieszą się crossovery i SUV-y, większe szanse na twardym rynku ma model, który jest do nich trochę podobny. I taki jest właśnie Scenic, który kurację odmładzającą przeszedł wedle przepisu sprawdzonego wcześniej przez większego Espace. W prezentowanych w Genewie egzemplarzach uderzało nie tylko zwarte i nieco wyższe nadwozie i wyraźne, choć łagodne przetłoczenia, ale też ogromne koła. Kompaktowy van z 20-calowymi felgami? Dlaczego nie!

10 / 10Francuski przepis

Obraz
© Szymon Jasina

Francuska motoryzacja rządzi się swoimi prawami. O ile w dziedzinie samochodów kompaktowych, średnich i luksusowych marki znad Sekwany i Loary od dawna nie potrafią nawiązać równorzędnej walki z Niemcami, to w dziedzinie minivanów wyznaczają trendy. Wiele wskazuje na to, że podobnie będzie i tym razem. Nowy Scenic wykracza poza konwencję ustaloną dla pojazdów typu MPV.

Zaprezentowana podczas genewskiego salonu samochodowego nowość wzbudza zainteresowanie swoim wyglądem. Francuzi wyszli z założenia, że w czasach, gdy największym powodzeniem na rynku cieszą się crossovery i SUV-y, większe szanse na twardym rynku ma model, który jest do nich trochę podobny. I taki jest właśnie Scenic, który kurację odmładzającą przeszedł wedle przepisu sprawdzonego wcześniej przez większego Espace. W prezentowanych w Genewie egzemplarzach uderzało nie tylko zwarte i nieco wyższe nadwozie i wyraźne, choć łagodne przetłoczenia, ale też ogromne koła. Kompaktowy van z 20-calowymi felgami? Dlaczego nie!

tb/

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka