Pod maską znalazł się 2-litrowy, 16-zaworowy silnik z turbodoładowaniem, który maksymalną moc uzyskuje przy 5.500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy to 340 Nm, rozwijane przy 3000 obr./min. Dzięki serii ulepszeń moc silnika wzrosła o 20 KM, a moment obrotowy o ponad 40 Nm w stosunku do jednostki zastosowanej Megane R26.R.
* GALERIA ZDJĘĆ * Silnik 2.0 twin-turbo jest elastyczny w dolnym zakresie obrotów, a 80 procent maksymalnego momentu uzyskuje przy 1900 obr./min. Za przeniesienie napędu odpowiedzialna jest sześciobiegowa skrzynia manualna. System kontroli trakcji w nowym Megane RS można całkowicie wyłączyć, by w pełni korzystać z możliwości samochodu.
Sportowy wygląd auta podkreślają wbudowane w zderzak, diodowe lampy. Nisko zawieszony samochód jeździ na 18-calowych, aluminiowych felgach. Z tyłu zwraca uwagę imitacja dyfuzora i centralnie umieszczona końcówka wydechu.
Mawi