WAŻNE
TERAZ

Najnowsze dane o inflacji. Tego nie było od dawna

Renault Megane RS 275 Trophy

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

10 / 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka