Renault Megane RS 275 Trophy

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

/ 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

10 / 10Najszybszy w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Renault Megane RS 275 będzie najszybszym hot-hatchem w historii francuskiej marki. Swój potencjał udowodni na północnej pętli toru Nurburgring, gdzie ma ustanowić rekord dla samochodu tej klasy.

Dzieło inżynierów z Renaultsport kryje pod maską turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 l, który dostarcza 275 KM przy 5500 obr/min. (o 10 KM więcej od standardowego modelu) i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 360 NM w zakresie 3000-5000 obr/min. Francuscy inżynierowie zgłosili się po pomoc do firmy Akrapovic, która jest znana z tworzenia układów wydechowych dla motocykli i samochodów wyczynowych. Lekki tytanowy wydech zamontowany w Megane pozwolił lepiej wykorzystać potencjał auta. W ustanowieniu rekordu mają też pomóc opony Michelin Pilot Sport Cup 2.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025