Renault Megane Grandtour

Zwinne, miejskie kombi ze sportowym zacięciem to według Renault najnowsze wcielenie Megane Grandtour. W wersjach spokojnej (ze standardowymi jednostkami napędowymi) i zadziornej (GT) zadebiutowało na genewskiej wystawie samochodowej. Nowość jest o 43 mm dłuższa od wersji hatchback, a od swego poprzednika o 11 mm. Natomiast pojemność bagażnika wynosi 521 litrów.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 10Renault Megane Grandtour

Obraz
© Szymon Jasina

W wersjach spokojnej (ze standardowymi jednostkami napędowymi) i zadziornej (GT) zadebiutowało na genewskiej wystawie samochodowej. Nowość jest o 43 mm dłuższa od wersji hatchback, a od swego poprzednika o 11 mm. Natomiast pojemność bagażnika wynosi 521 litrów.

Megane kombi ma długość 4626 mm, a rozstaw osi to 2712 mm. Zapowiada to całkiem przyzwoitą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku auta.

W wersji GT zamontowano 205-konny silnik benzynowy, połączony z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią EDC.

/ 10Renault Megane Grandtour

Obraz
© Szymon Jasina

W wersjach spokojnej (ze standardowymi jednostkami napędowymi) i zadziornej (GT) zadebiutowało na genewskiej wystawie samochodowej. Nowość jest o 43 mm dłuższa od wersji hatchback, a od swego poprzednika o 11 mm. Natomiast pojemność bagażnika wynosi 521 litrów.

Megane kombi ma długość 4626 mm, a rozstaw osi to 2712 mm. Zapowiada to całkiem przyzwoitą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku auta.

W wersji GT zamontowano 205-konny silnik benzynowy, połączony z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią EDC.

/ 10Renault Megane Grandtour

Obraz
© Szymon Jasina

W wersjach spokojnej (ze standardowymi jednostkami napędowymi) i zadziornej (GT) zadebiutowało na genewskiej wystawie samochodowej. Nowość jest o 43 mm dłuższa od wersji hatchback, a od swego poprzednika o 11 mm. Natomiast pojemność bagażnika wynosi 521 litrów.

Megane kombi ma długość 4626 mm, a rozstaw osi to 2712 mm. Zapowiada to całkiem przyzwoitą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku auta.

W wersji GT zamontowano 205-konny silnik benzynowy, połączony z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią EDC.

/ 10Renault Megane Grandtour

Obraz
© Szymon Jasina

W wersjach spokojnej (ze standardowymi jednostkami napędowymi) i zadziornej (GT) zadebiutowało na genewskiej wystawie samochodowej. Nowość jest o 43 mm dłuższa od wersji hatchback, a od swego poprzednika o 11 mm. Natomiast pojemność bagażnika wynosi 521 litrów.

Megane kombi ma długość 4626 mm, a rozstaw osi to 2712 mm. Zapowiada to całkiem przyzwoitą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku auta.

W wersji GT zamontowano 205-konny silnik benzynowy, połączony z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią EDC.

/ 10Renault Megane Grandtour

Obraz
© Szymon Jasina

W wersjach spokojnej (ze standardowymi jednostkami napędowymi) i zadziornej (GT) zadebiutowało na genewskiej wystawie samochodowej. Nowość jest o 43 mm dłuższa od wersji hatchback, a od swego poprzednika o 11 mm. Natomiast pojemność bagażnika wynosi 521 litrów.

Megane kombi ma długość 4626 mm, a rozstaw osi to 2712 mm. Zapowiada to całkiem przyzwoitą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku auta.

W wersji GT zamontowano 205-konny silnik benzynowy, połączony z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią EDC.

/ 10Renault Megane Grandtour

Obraz
© Szymon Jasina

W wersjach spokojnej (ze standardowymi jednostkami napędowymi) i zadziornej (GT) zadebiutowało na genewskiej wystawie samochodowej. Nowość jest o 43 mm dłuższa od wersji hatchback, a od swego poprzednika o 11 mm. Natomiast pojemność bagażnika wynosi 521 litrów.

Megane kombi ma długość 4626 mm, a rozstaw osi to 2712 mm. Zapowiada to całkiem przyzwoitą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku auta.

W wersji GT zamontowano 205-konny silnik benzynowy, połączony z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią EDC.

/ 10Renault Megane Grandtour

Obraz
© Szymon Jasina

W wersjach spokojnej (ze standardowymi jednostkami napędowymi) i zadziornej (GT) zadebiutowało na genewskiej wystawie samochodowej. Nowość jest o 43 mm dłuższa od wersji hatchback, a od swego poprzednika o 11 mm. Natomiast pojemność bagażnika wynosi 521 litrów.

Megane kombi ma długość 4626 mm, a rozstaw osi to 2712 mm. Zapowiada to całkiem przyzwoitą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku auta.

W wersji GT zamontowano 205-konny silnik benzynowy, połączony z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią EDC.

/ 10Renault Megane Grandtour

Obraz
© Szymon Jasina

W wersjach spokojnej (ze standardowymi jednostkami napędowymi) i zadziornej (GT) zadebiutowało na genewskiej wystawie samochodowej. Nowość jest o 43 mm dłuższa od wersji hatchback, a od swego poprzednika o 11 mm. Natomiast pojemność bagażnika wynosi 521 litrów.

Megane kombi ma długość 4626 mm, a rozstaw osi to 2712 mm. Zapowiada to całkiem przyzwoitą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku auta.

W wersji GT zamontowano 205-konny silnik benzynowy, połączony z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią EDC.

/ 10Renault Megane Grandtour

Obraz
© Szymon Jasina

W wersjach spokojnej (ze standardowymi jednostkami napędowymi) i zadziornej (GT) zadebiutowało na genewskiej wystawie samochodowej. Nowość jest o 43 mm dłuższa od wersji hatchback, a od swego poprzednika o 11 mm. Natomiast pojemność bagażnika wynosi 521 litrów.

Megane kombi ma długość 4626 mm, a rozstaw osi to 2712 mm. Zapowiada to całkiem przyzwoitą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku auta.

W wersji GT zamontowano 205-konny silnik benzynowy, połączony z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią EDC.

10 / 10Renault Megane Grandtour

Obraz
© Szymon Jasina

W wersjach spokojnej (ze standardowymi jednostkami napędowymi) i zadziornej (GT) zadebiutowało na genewskiej wystawie samochodowej. Nowość jest o 43 mm dłuższa od wersji hatchback, a od swego poprzednika o 11 mm. Natomiast pojemność bagażnika wynosi 521 litrów.

Megane kombi ma długość 4626 mm, a rozstaw osi to 2712 mm. Zapowiada to całkiem przyzwoitą przestrzeń we wnętrzu i bagażniku auta.

W wersji GT zamontowano 205-konny silnik benzynowy, połączony z siedmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią EDC.

Wybrane dla Ciebie
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji