Renault Megane Grandtour

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

/ 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

/ 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

/ 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

/ 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

/ 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

/ 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

/ 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

/ 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

10 / 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

11 / 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

12 / 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

13 / 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

14 / 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

15 / 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

16 / 16Renault Megane Grandtour

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault w ostatnich latach napędzało swoich przedstawicieli segmentu B i C dieslem o pojemności 1,5 litra. Był stosunkowo oszczędny, ale jego dynamika pozostawiała wiele do życzenia zwłaszcza w cięższych kompaktach. W zeszłym roku Francuzi wprowadzili do oferty nowy motor wysokoprężny 1,6 dCi. Zasila on teraz z powodzeniem także większe pojazdy z palety Nissana. 130-konny ropniak znajduje się na szczycie oferty Megane Grandtour i też kosztuje najwięcej. Ma jednak sporo zalet.

Francuskie kombi napędzane 130-konnym dieslem występuje tylko w jednej specyfikacji Dynamique wycenionej na 87 250 złotych. Wysoka cena może początkowo przestraszyć, ale w porównaniu z konkurentami o porównywalnej mocy z niemieckiej stajni, Megane wypada przyzwoicie. W standardzie oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, radioodtwarzacz, tempomat i wiele innych dodatków uprzyjemniających codzienną eksploatację. Mimo znacznego stażu na rynku, wciąż stanowi ciekawą propozycję z uwagi na przestronne wnętrze i niezły zespół napędowy. Dzięki atrakcyjnym rabatom, powyższą cenę z łatwością obniżymy o kilka tysięcy złotych.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro