Renault Megane

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane. Czwarta generacja modelu stylizacyjnie nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka