Renault Megane

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane. Czwarta generacja modelu stylizacyjnie nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

/ 7Premiera Renault na targach IAA 2015

Obraz
© zdjęcie producenta

Jedną z najważniejszych premier francuskiego koncernu podczas targów we Frankfurcie będzie kompaktowy Megane IV generacji.

Samochód swoim stylem nawiązuje do większego Talismana i crossovera Captur, a niektóre elementy zaczerpnięto wręcz z najnowszej edycji Espace. Auto technologicznie będzie bazować na platformie CMF-CD opracowanej przez Nissana i wykorzystywanej już w modelu Pulsar. W 2016 roku na rynek trafi w wersja hatchback, ale z pewnością dołączą do niej kombi oraz sedan. Nowy model będzie o 25 mm niższy od aktualnego, jednocześnie poszerzono go o 47 mm z przodu i 39 mm z tyłu. Prezentowana na zdjęciach wersja GT wyposażona jest m.in. w 18” obręcze kół, grill w stylu plastra miodu, większy wlot powietrza oraz spoiler dachowy. W planach jest także wypuszczenie na rynek wersji mocno usportowionej, przygotowanej przez RenaultSport, wyposażonej w turbodoładowany silnik benzynowy o mocy ok. 300 KM. Takie auto będzie konkurować m.in. z Fordem Focusem RS i Hondą Civic Type-R.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła