Renault Clio Grandtour 1.2 TCE

None

Obraz

/ 11Rodzinny mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault Clio towarzyszy nam w codziennej tułaczce niemal od zawsze. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów francuskich o ogromnej popularności, czego dowód stanowi ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od chwili debiutu w 1990 roku. O jego udanej konstrukcji, świadczą ponadto 2 zaszczytne tytuły w konkursie Samochód Roku na Świecie. Standardowa wersja hatchback obecnej, trzeciej generacji, dostępna jest na rynku od blisko 5 lat, natomiast odmiana, której postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć, pojawiła się dwa lata później.

/ 11Rodzinny mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault Clio towarzyszy nam w codziennej tułaczce niemal od zawsze. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów francuskich o ogromnej popularności, czego dowód stanowi ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od chwili debiutu w 1990 roku. O jego udanej konstrukcji, świadczą ponadto 2 zaszczytne tytuły w konkursie Samochód Roku na Świecie. Standardowa wersja hatchback obecnej, trzeciej generacji, dostępna jest na rynku od blisko 5 lat, natomiast odmiana, której postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć, pojawiła się dwa lata później.

/ 11Rodzinny mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault Clio towarzyszy nam w codziennej tułaczce niemal od zawsze. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów francuskich o ogromnej popularności, czego dowód stanowi ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od chwili debiutu w 1990 roku. O jego udanej konstrukcji, świadczą ponadto 2 zaszczytne tytuły w konkursie Samochód Roku na Świecie. Standardowa wersja hatchback obecnej, trzeciej generacji, dostępna jest na rynku od blisko 5 lat, natomiast odmiana, której postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć, pojawiła się dwa lata później.

/ 11Rodzinny mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault Clio towarzyszy nam w codziennej tułaczce niemal od zawsze. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów francuskich o ogromnej popularności, czego dowód stanowi ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od chwili debiutu w 1990 roku. O jego udanej konstrukcji, świadczą ponadto 2 zaszczytne tytuły w konkursie Samochód Roku na Świecie. Standardowa wersja hatchback obecnej, trzeciej generacji, dostępna jest na rynku od blisko 5 lat, natomiast odmiana, której postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć, pojawiła się dwa lata później.

/ 11Rodzinny mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault Clio towarzyszy nam w codziennej tułaczce niemal od zawsze. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów francuskich o ogromnej popularności, czego dowód stanowi ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od chwili debiutu w 1990 roku. O jego udanej konstrukcji, świadczą ponadto 2 zaszczytne tytuły w konkursie Samochód Roku na Świecie. Standardowa wersja hatchback obecnej, trzeciej generacji, dostępna jest na rynku od blisko 5 lat, natomiast odmiana, której postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć, pojawiła się dwa lata później.

/ 11Rodzinny mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault Clio towarzyszy nam w codziennej tułaczce niemal od zawsze. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów francuskich o ogromnej popularności, czego dowód stanowi ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od chwili debiutu w 1990 roku. O jego udanej konstrukcji, świadczą ponadto 2 zaszczytne tytuły w konkursie Samochód Roku na Świecie. Standardowa wersja hatchback obecnej, trzeciej generacji, dostępna jest na rynku od blisko 5 lat, natomiast odmiana, której postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć, pojawiła się dwa lata później.

/ 11Rodzinny mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault Clio towarzyszy nam w codziennej tułaczce niemal od zawsze. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów francuskich o ogromnej popularności, czego dowód stanowi ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od chwili debiutu w 1990 roku. O jego udanej konstrukcji, świadczą ponadto 2 zaszczytne tytuły w konkursie Samochód Roku na Świecie. Standardowa wersja hatchback obecnej, trzeciej generacji, dostępna jest na rynku od blisko 5 lat, natomiast odmiana, której postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć, pojawiła się dwa lata później.

/ 11Rodzinny mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault Clio towarzyszy nam w codziennej tułaczce niemal od zawsze. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów francuskich o ogromnej popularności, czego dowód stanowi ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od chwili debiutu w 1990 roku. O jego udanej konstrukcji, świadczą ponadto 2 zaszczytne tytuły w konkursie Samochód Roku na Świecie. Standardowa wersja hatchback obecnej, trzeciej generacji, dostępna jest na rynku od blisko 5 lat, natomiast odmiana, której postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć, pojawiła się dwa lata później.

/ 11Rodzinny mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault Clio towarzyszy nam w codziennej tułaczce niemal od zawsze. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów francuskich o ogromnej popularności, czego dowód stanowi ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od chwili debiutu w 1990 roku. O jego udanej konstrukcji, świadczą ponadto 2 zaszczytne tytuły w konkursie Samochód Roku na Świecie. Standardowa wersja hatchback obecnej, trzeciej generacji, dostępna jest na rynku od blisko 5 lat, natomiast odmiana, której postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć, pojawiła się dwa lata później.

10 / 11Rodzinny mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault Clio towarzyszy nam w codziennej tułaczce niemal od zawsze. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów francuskich o ogromnej popularności, czego dowód stanowi ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od chwili debiutu w 1990 roku. O jego udanej konstrukcji, świadczą ponadto 2 zaszczytne tytuły w konkursie Samochód Roku na Świecie. Standardowa wersja hatchback obecnej, trzeciej generacji, dostępna jest na rynku od blisko 5 lat, natomiast odmiana, której postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć, pojawiła się dwa lata później.

11 / 11Rodzinny mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Renault Clio towarzyszy nam w codziennej tułaczce niemal od zawsze. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów francuskich o ogromnej popularności, czego dowód stanowi ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy od chwili debiutu w 1990 roku. O jego udanej konstrukcji, świadczą ponadto 2 zaszczytne tytuły w konkursie Samochód Roku na Świecie. Standardowa wersja hatchback obecnej, trzeciej generacji, dostępna jest na rynku od blisko 5 lat, natomiast odmiana, której postanowiliśmy się bliżej przyjrzeć, pojawiła się dwa lata później.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy