Renault 5 1,4 60 KM 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

/ 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

/ 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

/ 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

/ 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

/ 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

/ 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

/ 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

/ 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

10 / 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

11 / 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

12 / 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

13 / 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

14 / 14Sposób na klasyka

Obraz
© Piotr Mokwiński

Na zaistnienie na kartach motoryzacyjnej historii nie ma żadnej reguły. Miejsce w pamięci pasjonatów znajdują zarówno luksusowe, sportowe jak i zupełnie przeciętne modele uwielbiane przez tłumy zmotoryzowanych. Do tej ostatniej grupy reprezentowanej przez takie tuzy jak Volkswagen Garbus i Peugeot 205, należy również Renault 5. Bożyszcze europejskich kierowców z lat 80., przez długie lata produkcji, 1972-1996, znalazło przeszło 5 milionów chętnych, wsławiając się przy okazji w rozwój usportowionych mieszczuchów oraz rajdów samochodowych (umieszczony centralnie silnik 1,4 Turbo wytwarzał przeszło 350 KM trafiających na tylną oś). Niestety, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kultowej dwieście-piątki, również Renault 5 stało się trudnodostępnym autem skierowanym obecnie głównie do prawdziwych zapaleńców youngtimerów.

Renault 5 pochodzące z ostatnich lat produkcji bez wątpienia zasługuje na zachowanie w najlepszej możliwej kondycji. Wymaga to jednak ogromu pracy, zwłaszcza przy konserwacji nadwozia. Dużym plusem okazuje się prosta budowa i techniczne pokrewieństwo z innymi modelami francuskiej marki. Z drugiej jednak strony piątka stanowi ciekawą, a co ważne tanią bazę do dalszych szalonych modyfikacji.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka