Range Rover Sport V8 Supercharged

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

/ 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

/ 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

/ 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

/ 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

/ 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

/ 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

/ 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

/ 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

10 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

11 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

12 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

13 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

14 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

15 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

16 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

17 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

18 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

19 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

20 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

21 / 21Dla konesera gatunku

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po Range Rovery nie ustawiają się kolejki, bo to bardzo drogie i niezbyt popularne w Polsce auta. Z każdą kolejną generacją udowadniają jednak, że BMW, Audi i Mercedes powinny zacząć drżeć o swoją ugruntowaną pozycję. Najnowsze wcielenie odmiany Sport umożliwia dopasowanie każdego szczegółu do własnych potrzeb. Wygląda masywnie, naszpikowano go elektroniką, a do tego potrafi zawstydzić niejedno starsze BMW M3, jeśli zdecydujemy się na doładowane V8.

Chcąc użytkować najnowsze wcielenie brytyjskiej marki, już na początku spotkamy się z nie lada trudnością. Producent przewidział aż 5 różnych wersji nadwozia. Poszczególne odmiany różnią się od siebie użebrowaniem grilla, kolorem lusterek i bocznych wlotów powietrza, a także wzorem aluminiowych obręczy. Uatrakcyjniających wyróżników jest znacznie więcej, bo na przednim zderzaku możemy zamontować osłonę imitującą z daleka aluminiowy ochraniacz, hak przydatny do holowania przyczepy z jachtem i wiele innych mniej lub bardziej potrzebnych gadżetów.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła