Premiera Volkswagena Caddy

Ponieważ pojazd będzie produkowane wyłącznie w poznańskiej fabryce VW, koncern po raz pierwszy zorganizował światową premierę swojego nowego modelu w Polsce.

Obraz
Źródło zdjęć: © mat. prasowy

/ 10Czwarta generacja

Obraz
© mat. prasowy

W Poznaniu odbyła się światowa prezentacja nowego Volkswagena Caddy. Ponieważ pojazd będzie produkowane wyłącznie w poznańskiej fabryce VW, koncern po raz pierwszy zorganizował światową premierę swojego nowego modelu w Polsce. Podczas premiery pokazane zostały cztery z wersji, w jakich sprzedawany będzie nowy VW Caddy. Auta powstały w poznańskim zakładzie i są częścią przedseryjnej produkcji.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro6. Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy motor o pojemności 2,0 l i mocy od 75 do 150 KM. Najbardziej ekonomicznym turbodieslem będzie odmiana BlueMotion, zużywająca poniżej 4 l/100 km. W ofercie znajdzie się też napędzany gazem ziemnym silnik 1,4-I-TGI (4,1 kg gazu ziemnego/100 km) oraz trzy „benzyniaki” - czterocylindrowe 1,2 TSI (84 KM) i 1,4 TSI (125 KM) oraz trzycylindrowy 1,0 TSI (102 KM).

/ 10Czwarta generacja

Obraz
© mat. prasowy

W Poznaniu odbyła się światowa prezentacja nowego Volkswagena Caddy. Ponieważ pojazd będzie produkowane wyłącznie w poznańskiej fabryce VW, koncern po raz pierwszy zorganizował światową premierę swojego nowego modelu w Polsce. Podczas premiery pokazane zostały cztery z wersji, w jakich sprzedawany będzie nowy VW Caddy. Auta powstały w poznańskim zakładzie i są częścią przedseryjnej produkcji.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro6. Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy motor o pojemności 2,0 l i mocy od 75 do 150 KM. Najbardziej ekonomicznym turbodieslem będzie odmiana BlueMotion, zużywająca poniżej 4 l/100 km. W ofercie znajdzie się też napędzany gazem ziemnym silnik 1,4-I-TGI (4,1 kg gazu ziemnego/100 km) oraz trzy „benzyniaki” - czterocylindrowe 1,2 TSI (84 KM) i 1,4 TSI (125 KM) oraz trzycylindrowy 1,0 TSI (102 KM).

/ 10Czwarta generacja

Obraz
© mat. prasowy

W Poznaniu odbyła się światowa prezentacja nowego Volkswagena Caddy. Ponieważ pojazd będzie produkowane wyłącznie w poznańskiej fabryce VW, koncern po raz pierwszy zorganizował światową premierę swojego nowego modelu w Polsce. Podczas premiery pokazane zostały cztery z wersji, w jakich sprzedawany będzie nowy VW Caddy. Auta powstały w poznańskim zakładzie i są częścią przedseryjnej produkcji.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro6. Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy motor o pojemności 2,0 l i mocy od 75 do 150 KM. Najbardziej ekonomicznym turbodieslem będzie odmiana BlueMotion, zużywająca poniżej 4 l/100 km. W ofercie znajdzie się też napędzany gazem ziemnym silnik 1,4-I-TGI (4,1 kg gazu ziemnego/100 km) oraz trzy „benzyniaki” - czterocylindrowe 1,2 TSI (84 KM) i 1,4 TSI (125 KM) oraz trzycylindrowy 1,0 TSI (102 KM).

/ 10Czwarta generacja

Obraz
© mat. prasowy

W Poznaniu odbyła się światowa prezentacja nowego Volkswagena Caddy. Ponieważ pojazd będzie produkowane wyłącznie w poznańskiej fabryce VW, koncern po raz pierwszy zorganizował światową premierę swojego nowego modelu w Polsce. Podczas premiery pokazane zostały cztery z wersji, w jakich sprzedawany będzie nowy VW Caddy. Auta powstały w poznańskim zakładzie i są częścią przedseryjnej produkcji.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro6. Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy motor o pojemności 2,0 l i mocy od 75 do 150 KM. Najbardziej ekonomicznym turbodieslem będzie odmiana BlueMotion, zużywająca poniżej 4 l/100 km. W ofercie znajdzie się też napędzany gazem ziemnym silnik 1,4-I-TGI (4,1 kg gazu ziemnego/100 km) oraz trzy „benzyniaki” - czterocylindrowe 1,2 TSI (84 KM) i 1,4 TSI (125 KM) oraz trzycylindrowy 1,0 TSI (102 KM).

/ 10Czwarta generacja

Obraz
© mat. prasowy

W Poznaniu odbyła się światowa prezentacja nowego Volkswagena Caddy. Ponieważ pojazd będzie produkowane wyłącznie w poznańskiej fabryce VW, koncern po raz pierwszy zorganizował światową premierę swojego nowego modelu w Polsce. Podczas premiery pokazane zostały cztery z wersji, w jakich sprzedawany będzie nowy VW Caddy. Auta powstały w poznańskim zakładzie i są częścią przedseryjnej produkcji.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro6. Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy motor o pojemności 2,0 l i mocy od 75 do 150 KM. Najbardziej ekonomicznym turbodieslem będzie odmiana BlueMotion, zużywająca poniżej 4 l/100 km. W ofercie znajdzie się też napędzany gazem ziemnym silnik 1,4-I-TGI (4,1 kg gazu ziemnego/100 km) oraz trzy „benzyniaki” - czterocylindrowe 1,2 TSI (84 KM) i 1,4 TSI (125 KM) oraz trzycylindrowy 1,0 TSI (102 KM).

/ 10Czwarta generacja

Obraz
© mat. prasowy

W Poznaniu odbyła się światowa prezentacja nowego Volkswagena Caddy. Ponieważ pojazd będzie produkowane wyłącznie w poznańskiej fabryce VW, koncern po raz pierwszy zorganizował światową premierę swojego nowego modelu w Polsce. Podczas premiery pokazane zostały cztery z wersji, w jakich sprzedawany będzie nowy VW Caddy. Auta powstały w poznańskim zakładzie i są częścią przedseryjnej produkcji.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro6. Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy motor o pojemności 2,0 l i mocy od 75 do 150 KM. Najbardziej ekonomicznym turbodieslem będzie odmiana BlueMotion, zużywająca poniżej 4 l/100 km. W ofercie znajdzie się też napędzany gazem ziemnym silnik 1,4-I-TGI (4,1 kg gazu ziemnego/100 km) oraz trzy „benzyniaki” - czterocylindrowe 1,2 TSI (84 KM) i 1,4 TSI (125 KM) oraz trzycylindrowy 1,0 TSI (102 KM).

/ 10Czwarta generacja

Obraz
© mat. prasowy

W Poznaniu odbyła się światowa prezentacja nowego Volkswagena Caddy. Ponieważ pojazd będzie produkowane wyłącznie w poznańskiej fabryce VW, koncern po raz pierwszy zorganizował światową premierę swojego nowego modelu w Polsce. Podczas premiery pokazane zostały cztery z wersji, w jakich sprzedawany będzie nowy VW Caddy. Auta powstały w poznańskim zakładzie i są częścią przedseryjnej produkcji.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro6. Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy motor o pojemności 2,0 l i mocy od 75 do 150 KM. Najbardziej ekonomicznym turbodieslem będzie odmiana BlueMotion, zużywająca poniżej 4 l/100 km. W ofercie znajdzie się też napędzany gazem ziemnym silnik 1,4-I-TGI (4,1 kg gazu ziemnego/100 km) oraz trzy „benzyniaki” - czterocylindrowe 1,2 TSI (84 KM) i 1,4 TSI (125 KM) oraz trzycylindrowy 1,0 TSI (102 KM).

/ 10Czwarta generacja

Obraz
© mat. prasowy

W Poznaniu odbyła się światowa prezentacja nowego Volkswagena Caddy. Ponieważ pojazd będzie produkowane wyłącznie w poznańskiej fabryce VW, koncern po raz pierwszy zorganizował światową premierę swojego nowego modelu w Polsce. Podczas premiery pokazane zostały cztery z wersji, w jakich sprzedawany będzie nowy VW Caddy. Auta powstały w poznańskim zakładzie i są częścią przedseryjnej produkcji.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro6. Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy motor o pojemności 2,0 l i mocy od 75 do 150 KM. Najbardziej ekonomicznym turbodieslem będzie odmiana BlueMotion, zużywająca poniżej 4 l/100 km. W ofercie znajdzie się też napędzany gazem ziemnym silnik 1,4-I-TGI (4,1 kg gazu ziemnego/100 km) oraz trzy „benzyniaki” - czterocylindrowe 1,2 TSI (84 KM) i 1,4 TSI (125 KM) oraz trzycylindrowy 1,0 TSI (102 KM).

/ 10Czwarta generacja

Obraz
© mat. prasowy

W Poznaniu odbyła się światowa prezentacja nowego Volkswagena Caddy. Ponieważ pojazd będzie produkowane wyłącznie w poznańskiej fabryce VW, koncern po raz pierwszy zorganizował światową premierę swojego nowego modelu w Polsce. Podczas premiery pokazane zostały cztery z wersji, w jakich sprzedawany będzie nowy VW Caddy. Auta powstały w poznańskim zakładzie i są częścią przedseryjnej produkcji.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro6. Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy motor o pojemności 2,0 l i mocy od 75 do 150 KM. Najbardziej ekonomicznym turbodieslem będzie odmiana BlueMotion, zużywająca poniżej 4 l/100 km. W ofercie znajdzie się też napędzany gazem ziemnym silnik 1,4-I-TGI (4,1 kg gazu ziemnego/100 km) oraz trzy „benzyniaki” - czterocylindrowe 1,2 TSI (84 KM) i 1,4 TSI (125 KM) oraz trzycylindrowy 1,0 TSI (102 KM).

10 / 10Czwarta generacja

Obraz
© mat. prasowy

W Poznaniu odbyła się światowa prezentacja nowego Volkswagena Caddy. Ponieważ pojazd będzie produkowane wyłącznie w poznańskiej fabryce VW, koncern po raz pierwszy zorganizował światową premierę swojego nowego modelu w Polsce. Podczas premiery pokazane zostały cztery z wersji, w jakich sprzedawany będzie nowy VW Caddy. Auta powstały w poznańskim zakładzie i są częścią przedseryjnej produkcji.

Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro6. Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy motor o pojemności 2,0 l i mocy od 75 do 150 KM. Najbardziej ekonomicznym turbodieslem będzie odmiana BlueMotion, zużywająca poniżej 4 l/100 km. W ofercie znajdzie się też napędzany gazem ziemnym silnik 1,4-I-TGI (4,1 kg gazu ziemnego/100 km) oraz trzy „benzyniaki” - czterocylindrowe 1,2 TSI (84 KM) i 1,4 TSI (125 KM) oraz trzycylindrowy 1,0 TSI (102 KM).

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025