Porsche Panamera

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para

Obraz

/ 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

/ 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

/ 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

/ 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

/ 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

/ 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

/ 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

/ 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

/ 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

10 / 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

11 / 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

12 / 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

13 / 13Legenda dla rodziny

Obraz
© Maksymilian Tomaszewski

Sylwetka Panamery bardziej ją kwalifikuje do aut sportowych, ale wystarczy rzucić okiem na liczbę drzwi - dwie a nie jedna para. Z tyłu miejsca na nogi zresztą nie brakuje i jeśli czteroosobowa rodzina chciałaby odbyć podróż - nie powinna narzekać na brak komfortu.

Pod maską trzylitrowy silnik Diesla V6 o mocy 250 KM. Mało? Do 100 km/h ze startu zatrzymanego dochodzi w 6,8 sekundy a do 160 km/h - w 16,8 sekundy. Maksymalna prędkość, której mimo niemieckich autostrad niestety nie osiągnąłem wynosi 242 km/h. Napęd - na tylne koła. Dane fabryczne wskazują, że w mieście pobór oleju napędowego powinien wynieść 8,1 l/100 km, a poza miastem 6,5 l/100 km.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy