WAŻNE
TERAZ

Nie było czego zbierać. Iga rozbita w Wuhan!

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

/ 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

/ 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

/ 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

/ 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

/ 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

/ 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

/ 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

/ 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

10 / 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

11 / 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

12 / 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

13 / 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

14 / 14Porsche Panamera 4 E-Hybrid zadebiutuje w Paryżu

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Paryżu będzie miejscem debiutu Porsche Panamery 4 E-Hybrid. Auto będzie w stanie się rozpędzić do "setki" w 4,6 s, a jego prędkość maksymalna to 278 km/h.

Nowe Porsche jest hybrydą typu plug-in. Jego napęd składa się z 2,9-litrowego silnika V6 biturbo (330 KM/450 Nm) oraz jednostki elektrycznej (136 KM/400 Nm). Panamera E-Hybrid zawsze uruchamia się w trybie elektrycznym i jest w stanie pokonać bezemisyjnie dostans do 50 km z prędkością do 140 km/h.

Podobnie jak w modelu 918 Spyder siła napędowa jest dostępna jeśli tylko kierowca dotknie pedał gazu - w poprzedniku do "uwolnienia" dodatkowego momentu obrotowego z motoru elektrycznego pedał treba było wcisnąć przynajmniej w 80 proc. Auto opiera się na trójkomorowym zawieszeniu pneumatycznym.

W Polsce ceny Porsche Panamera 4 E-Hybrid rozpoczną się od 490 740 zł.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025