Porsche 918 Spyder

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

/ 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

/ 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

/ 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

/ 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

/ 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

/ 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

/ 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

/ 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

10 / 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

11 / 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

12 / 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

13 / 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

14 / 14Szybkie i oszczędne

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche kończy pracę nad swoim najnowszym supersamochodem z najwyższej półki. Model 918 Spyder ma konkurować z takimi samochodami jak LaFerrari i McLaren P1. Wraz z nowymi zdjęciami niemiecka marka podała dokładną specyfikację nowego modelu.

Najważniejszym elementem nowego Porsche jest jego innowacyjny napęd. Model 918 Spyder otrzymał układ hybrydowy, który składa się z jednostki spalinowej V8 o pojemności 4,6 l i dwóch silników elektrycznych - oddzielnych dla przedniej i tylnej osi. Łączna moc całego zestawu to 887 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1067 Nm. Dzięki temu pierwsze 100 km/h na liczniku pojawi się już po 2,8 s. Drugą „setkę” można osiągnąć w czasie 7,9 s i rozpędzić się do prędkości ponad 340 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła