Porsche 918 Spyder

Marc Lieb jadąc ze średnią prędkością 179,5 km/h był tym szczęśliwcem, który osiągnął najlepszy czas przejazdu, wynoszący rekordowe 6:57 min.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 10Rekordzista toru Nurburgring

Obraz
© Szymon Jasina

Jako pierwszy samochód, który może pochwalić się światową homologacją drogową Porsche 918 Spyder pokonał okrążenie o długości 20,6 km na Północnej Pętli Nurburgring w czasie krótszym, niż 7 minut. Supersportowy samochód wyposażony w napęd hybrydowy pobił rekord przejazdu o 14 sek., tym samym uzyskując czas zaledwie 6 minut i 57 sekund.

Rekord, który utrzymywał się przez ostatnie cztery lata został pobity 4 września rano, już przy pierwszej próbie. Kierowcy Porsche okazali się szybsi, niż obowiązujący dotychczas rekord i wielokrotnie, jeżdżąc dwoma samochodami 918 Spyder, zdołali osiągnąć czas poniżej 7 minut. Ostatecznie Marc Lieb jadąc ze średnią prędkością 179,5 km/h był tym szczęśliwcem, który osiągnął najlepszy czas przejazdu, wynoszący rekordowe 6:57 min.

/ 10Rekordzista toru Nurburgring

Obraz
© Szymon Jasina

Jako pierwszy samochód, który może pochwalić się światową homologacją drogową Porsche 918 Spyder pokonał okrążenie o długości 20,6 km na Północnej Pętli Nurburgring w czasie krótszym, niż 7 minut. Supersportowy samochód wyposażony w napęd hybrydowy pobił rekord przejazdu o 14 sek., tym samym uzyskując czas zaledwie 6 minut i 57 sekund.

Rekord, który utrzymywał się przez ostatnie cztery lata został pobity 4 września rano, już przy pierwszej próbie. Kierowcy Porsche okazali się szybsi, niż obowiązujący dotychczas rekord i wielokrotnie, jeżdżąc dwoma samochodami 918 Spyder, zdołali osiągnąć czas poniżej 7 minut. Ostatecznie Marc Lieb jadąc ze średnią prędkością 179,5 km/h był tym szczęśliwcem, który osiągnął najlepszy czas przejazdu, wynoszący rekordowe 6:57 min.

/ 10Rekordzista toru Nurburgring

Obraz
© Szymon Jasina

Jako pierwszy samochód, który może pochwalić się światową homologacją drogową Porsche 918 Spyder pokonał okrążenie o długości 20,6 km na Północnej Pętli Nurburgring w czasie krótszym, niż 7 minut. Supersportowy samochód wyposażony w napęd hybrydowy pobił rekord przejazdu o 14 sek., tym samym uzyskując czas zaledwie 6 minut i 57 sekund.

Rekord, który utrzymywał się przez ostatnie cztery lata został pobity 4 września rano, już przy pierwszej próbie. Kierowcy Porsche okazali się szybsi, niż obowiązujący dotychczas rekord i wielokrotnie, jeżdżąc dwoma samochodami 918 Spyder, zdołali osiągnąć czas poniżej 7 minut. Ostatecznie Marc Lieb jadąc ze średnią prędkością 179,5 km/h był tym szczęśliwcem, który osiągnął najlepszy czas przejazdu, wynoszący rekordowe 6:57 min.

/ 10Rekordzista toru Nurburgring

Obraz
© Szymon Jasina

Jako pierwszy samochód, który może pochwalić się światową homologacją drogową Porsche 918 Spyder pokonał okrążenie o długości 20,6 km na Północnej Pętli Nurburgring w czasie krótszym, niż 7 minut. Supersportowy samochód wyposażony w napęd hybrydowy pobił rekord przejazdu o 14 sek., tym samym uzyskując czas zaledwie 6 minut i 57 sekund.

Rekord, który utrzymywał się przez ostatnie cztery lata został pobity 4 września rano, już przy pierwszej próbie. Kierowcy Porsche okazali się szybsi, niż obowiązujący dotychczas rekord i wielokrotnie, jeżdżąc dwoma samochodami 918 Spyder, zdołali osiągnąć czas poniżej 7 minut. Ostatecznie Marc Lieb jadąc ze średnią prędkością 179,5 km/h był tym szczęśliwcem, który osiągnął najlepszy czas przejazdu, wynoszący rekordowe 6:57 min.

/ 10Rekordzista toru Nurburgring

Obraz
© Szymon Jasina

Jako pierwszy samochód, który może pochwalić się światową homologacją drogową Porsche 918 Spyder pokonał okrążenie o długości 20,6 km na Północnej Pętli Nurburgring w czasie krótszym, niż 7 minut. Supersportowy samochód wyposażony w napęd hybrydowy pobił rekord przejazdu o 14 sek., tym samym uzyskując czas zaledwie 6 minut i 57 sekund.

Rekord, który utrzymywał się przez ostatnie cztery lata został pobity 4 września rano, już przy pierwszej próbie. Kierowcy Porsche okazali się szybsi, niż obowiązujący dotychczas rekord i wielokrotnie, jeżdżąc dwoma samochodami 918 Spyder, zdołali osiągnąć czas poniżej 7 minut. Ostatecznie Marc Lieb jadąc ze średnią prędkością 179,5 km/h był tym szczęśliwcem, który osiągnął najlepszy czas przejazdu, wynoszący rekordowe 6:57 min.

/ 10Rekordzista toru Nurburgring

Obraz
© Szymon Jasina

Jako pierwszy samochód, który może pochwalić się światową homologacją drogową Porsche 918 Spyder pokonał okrążenie o długości 20,6 km na Północnej Pętli Nurburgring w czasie krótszym, niż 7 minut. Supersportowy samochód wyposażony w napęd hybrydowy pobił rekord przejazdu o 14 sek., tym samym uzyskując czas zaledwie 6 minut i 57 sekund.

Rekord, który utrzymywał się przez ostatnie cztery lata został pobity 4 września rano, już przy pierwszej próbie. Kierowcy Porsche okazali się szybsi, niż obowiązujący dotychczas rekord i wielokrotnie, jeżdżąc dwoma samochodami 918 Spyder, zdołali osiągnąć czas poniżej 7 minut. Ostatecznie Marc Lieb jadąc ze średnią prędkością 179,5 km/h był tym szczęśliwcem, który osiągnął najlepszy czas przejazdu, wynoszący rekordowe 6:57 min.

/ 10Rekordzista toru Nurburgring

Obraz
© Szymon Jasina

Jako pierwszy samochód, który może pochwalić się światową homologacją drogową Porsche 918 Spyder pokonał okrążenie o długości 20,6 km na Północnej Pętli Nurburgring w czasie krótszym, niż 7 minut. Supersportowy samochód wyposażony w napęd hybrydowy pobił rekord przejazdu o 14 sek., tym samym uzyskując czas zaledwie 6 minut i 57 sekund.

Rekord, który utrzymywał się przez ostatnie cztery lata został pobity 4 września rano, już przy pierwszej próbie. Kierowcy Porsche okazali się szybsi, niż obowiązujący dotychczas rekord i wielokrotnie, jeżdżąc dwoma samochodami 918 Spyder, zdołali osiągnąć czas poniżej 7 minut. Ostatecznie Marc Lieb jadąc ze średnią prędkością 179,5 km/h był tym szczęśliwcem, który osiągnął najlepszy czas przejazdu, wynoszący rekordowe 6:57 min.

/ 10Rekordzista toru Nurburgring

Obraz
© Szymon Jasina

Jako pierwszy samochód, który może pochwalić się światową homologacją drogową Porsche 918 Spyder pokonał okrążenie o długości 20,6 km na Północnej Pętli Nurburgring w czasie krótszym, niż 7 minut. Supersportowy samochód wyposażony w napęd hybrydowy pobił rekord przejazdu o 14 sek., tym samym uzyskując czas zaledwie 6 minut i 57 sekund.

Rekord, który utrzymywał się przez ostatnie cztery lata został pobity 4 września rano, już przy pierwszej próbie. Kierowcy Porsche okazali się szybsi, niż obowiązujący dotychczas rekord i wielokrotnie, jeżdżąc dwoma samochodami 918 Spyder, zdołali osiągnąć czas poniżej 7 minut. Ostatecznie Marc Lieb jadąc ze średnią prędkością 179,5 km/h był tym szczęśliwcem, który osiągnął najlepszy czas przejazdu, wynoszący rekordowe 6:57 min.

/ 10Rekordzista toru Nurburgring

Obraz
© Szymon Jasina

Jako pierwszy samochód, który może pochwalić się światową homologacją drogową Porsche 918 Spyder pokonał okrążenie o długości 20,6 km na Północnej Pętli Nurburgring w czasie krótszym, niż 7 minut. Supersportowy samochód wyposażony w napęd hybrydowy pobił rekord przejazdu o 14 sek., tym samym uzyskując czas zaledwie 6 minut i 57 sekund.

Rekord, który utrzymywał się przez ostatnie cztery lata został pobity 4 września rano, już przy pierwszej próbie. Kierowcy Porsche okazali się szybsi, niż obowiązujący dotychczas rekord i wielokrotnie, jeżdżąc dwoma samochodami 918 Spyder, zdołali osiągnąć czas poniżej 7 minut. Ostatecznie Marc Lieb jadąc ze średnią prędkością 179,5 km/h był tym szczęśliwcem, który osiągnął najlepszy czas przejazdu, wynoszący rekordowe 6:57 min.

10 / 10Rekordzista toru Nurburgring

Obraz
© Szymon Jasina

Jako pierwszy samochód, który może pochwalić się światową homologacją drogową Porsche 918 Spyder pokonał okrążenie o długości 20,6 km na Północnej Pętli Nurburgring w czasie krótszym, niż 7 minut. Supersportowy samochód wyposażony w napęd hybrydowy pobił rekord przejazdu o 14 sek., tym samym uzyskując czas zaledwie 6 minut i 57 sekund.

Rekord, który utrzymywał się przez ostatnie cztery lata został pobity 4 września rano, już przy pierwszej próbie. Kierowcy Porsche okazali się szybsi, niż obowiązujący dotychczas rekord i wielokrotnie, jeżdżąc dwoma samochodami 918 Spyder, zdołali osiągnąć czas poniżej 7 minut. Ostatecznie Marc Lieb jadąc ze średnią prędkością 179,5 km/h był tym szczęśliwcem, który osiągnął najlepszy czas przejazdu, wynoszący rekordowe 6:57 min.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025