Porsche 911 Turbo S 

None

Obraz

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Z myślą o klientach, którzy na pierwszym miejscu stawiają osiągi, Porsche przygotowało specjalną wersję modelu 911 Turbo oznaczoną literką "S".

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

W stosunku do "zwykłego" 911 Turbo przybyło równo 30 koni mechanicznych. 3.8-litrowy, sześciocylindrowy bokser umieszczony z tyłu produkuje teraz maksymalnie 530 koni mechanicznych i moment obrotowy o wartości 700 Nm.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

3.8-litrowy, sześciocylindrowy bokser umieszczony z tyłu produkuje teraz maksymalnie 530 koni mechanicznych i moment obrotowy o wartości 700 Nm. Tak imponujące wartości udało się uzyskać dzięki zastosowaniu dwóch turbosprężarek ze zmienną geometrią.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki producent obiecuje, że jego najnowsze dziecko, wyposażone w układ Launch Control oraz pakiet Sport Chrono Package (m.in. chwilowo zwiększający ciśnienie w układzie doładowania) w ciągu 3,3 sekundy jest w stanie rozpędzić się ze startu zatrzymanego do prędkości 100 km/h.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Na przyspieszenie od 0 do 200 km/h Turbo S potrzebuje zaś jedyne 10,8 sekundy i jest w stanie podnieść wskazówkę prędkościomierza do 315 km/h.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma stały napęd na cztery koła, na które moc przekazywana jest poprzez 7-stopniową przekładnię dwusprzęgłową typu PDK.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Przy tylnych kołach Turbo S zamontowano mechanizm różnicowy o ograniczonym tarciu.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyposażeniu modelu Turbo S znalazły się bardzo wydajne ceramiczne tarcze hamulcowe oraz takie elementy, jak dynamiczne światła biksenonowe, czy 19-calowe felgi ze stopów lekkich.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche 911 Turbo S dostępne będzie jako coupe i kabriolet. Za wersję coupe przyjdzie zapłacić przynajmniej 173 241 euro. Kabriolet to już wydatek 184 546 euro.

10 / 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyposażeniu modelu Turbo S znalazły się bardzo wydajne ceramiczne tarcze hamulcowe oraz takie elementy, jak dynamiczne światła biksenonowe, 19-calowe felgi ze stopów lekkich, trzyczęściowa skórzana kierownica z manetkami do zmiany przełożeń, czy dwukolorowa skórzana tapicerka.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro