Porsche 911 Carrera GTS

Porsche zdradza szczegóły drugiej generacji modelu 911 Carrera GTS. Cztery odmiany - coupe i kabriolet dostępne w wersjach z napędem na tylną lub na obie osie - uzupełniają lukę pomiędzy 911 Carrera S a stworzonym z myślą o jeździe torowej 911 GT3

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

10 / 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro