Porsche 911 Carrera GTS

Porsche zdradza szczegóły drugiej generacji modelu 911 Carrera GTS. Cztery odmiany - coupe i kabriolet dostępne w wersjach z napędem na tylną lub na obie osie - uzupełniają lukę pomiędzy 911 Carrera S a stworzonym z myślą o jeździe torowej 911 GT3

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

10 / 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.

Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła