Porsche 911 Carrera GTS
Jeszcze więcej mocy
Porsche zdradza szczegóły drugiej generacji modelu 911 Carrera GTS. Cztery odmiany - coupe i kabriolet dostępne w wersjach z napędem na tylną lub na obie osie - uzupełniają lukę pomiędzy 911 Carrera S a stworzonym z myślą o jeździe torowej 911 GT3
Pod maską pracuje 430-konny silnik, który współpracuje z przekładnią Porsche Doppelkupplungsgetriebe. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,0 s (Cabriolet: 4,2 s), a prędkość maksymalna wszystkich odmian przekracza barierę 300 km/h. Najszybsze coupe z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów rozwija 306 km/h. Co istotne - lepsze osiągi nie wpłynęły na średnie zużycie paliwa. Jest ono takie samo jak w przypadku modeli S.
Samochód będzie wyposażony seryjnie w takie elementy, jak biksenonowe reflektory z układem dynamicznego oświetlenia Porsche Dynamic Light System, sportowy wydech znany z odmiany GTS, wnętrze wykończone Alcantarą oraz skórzane fotele. Dostępne będą też pakiet Sport Chrono i aktywny system tłumienia, obniżający prześwit o 10 mm.