Porsche 911 Carrera 4 

Najnowsze generacja klasycznego modelu 911 zadebiutowała w 2011 roku. Teraz do nowej gamy dołączają odmiany, w których moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Nowa generacja z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Najnowsza generacja klasycznego modelu 911 zadebiutowała w 2011 roku. Jednak dotychczas sprzedawana była jedynie wersja z napędem na tylną oś. Teraz do nowej gamy dołączają odmiany, w których moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła - Carrera 4 i Carrera 4 S w wersjach coupe i cabrio.

Nowy model to też nowa wersja systemu Porsche Traction Management, czyli napędu na cztery koła. Jest on o 65 kg lżejszy niż u poprzednika. W porównaniu z wersją, gdzie napędzane są tylko dwa koła, modele z cyfrą 4 w nazwie mają o 44 mm dłuższą tylną oś, a opony są o 10 mm szersze. Oprócz tego samochód nie różni się niczym od wersji podstawowej.

Najszybsza odmiana, czyli Carrera 4 S Coupe, ma silnik 3,8 l, który dostarcza 400 KM. Pozwala to rozpędzić samochód do 100 km/h w zaledwie 4,1 s (4,3 s w kabriolecie) i osiągnąć 299 km/h (odmiana bez dachu może rozpędzić się do296 km/h). Najtańsza wersja z napędem na obie osie, czyli Carrera 4 Coupe, będzie kosztować od około 400 000 zł. Za odmianę 4 S Cabriolet będzie trzeba zapłacić przynajmniej 513 000 zł. Premiera nowych wersji odbędzie podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.

/ 9Nowa generacja z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Najnowsza generacja klasycznego modelu 911 zadebiutowała w 2011 roku. Jednak dotychczas sprzedawana była jedynie wersja z napędem na tylną oś. Teraz do nowej gamy dołączają odmiany, w których moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła - Carrera 4 i Carrera 4 S w wersjach coupe i cabrio.

Nowy model to też nowa wersja systemu Porsche Traction Management, czyli napędu na cztery koła. Jest on o 65 kg lżejszy niż u poprzednika. W porównaniu z wersją, gdzie napędzane są tylko dwa koła, modele z cyfrą 4 w nazwie mają o 44 mm dłuższą tylną oś, a opony są o 10 mm szersze. Oprócz tego samochód nie różni się niczym od wersji podstawowej.

Najszybsza odmiana, czyli Carrera 4 S Coupe, ma silnik 3,8 l, który dostarcza 400 KM. Pozwala to rozpędzić samochód do 100 km/h w zaledwie 4,1 s (4,3 s w kabriolecie) i osiągnąć 299 km/h (odmiana bez dachu może rozpędzić się do296 km/h). Najtańsza wersja z napędem na obie osie, czyli Carrera 4 Coupe, będzie kosztować od około 400 000 zł. Za odmianę 4 S Cabriolet będzie trzeba zapłacić przynajmniej 513 000 zł. Premiera nowych wersji odbędzie podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.

/ 9Nowa generacja z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Najnowsza generacja klasycznego modelu 911 zadebiutowała w 2011 roku. Jednak dotychczas sprzedawana była jedynie wersja z napędem na tylną oś. Teraz do nowej gamy dołączają odmiany, w których moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła - Carrera 4 i Carrera 4 S w wersjach coupe i cabrio.

Nowy model to też nowa wersja systemu Porsche Traction Management, czyli napędu na cztery koła. Jest on o 65 kg lżejszy niż u poprzednika. W porównaniu z wersją, gdzie napędzane są tylko dwa koła, modele z cyfrą 4 w nazwie mają o 44 mm dłuższą tylną oś, a opony są o 10 mm szersze. Oprócz tego samochód nie różni się niczym od wersji podstawowej.

Najszybsza odmiana, czyli Carrera 4 S Coupe, ma silnik 3,8 l, który dostarcza 400 KM. Pozwala to rozpędzić samochód do 100 km/h w zaledwie 4,1 s (4,3 s w kabriolecie) i osiągnąć 299 km/h (odmiana bez dachu może rozpędzić się do296 km/h). Najtańsza wersja z napędem na obie osie, czyli Carrera 4 Coupe, będzie kosztować od około 400 000 zł. Za odmianę 4 S Cabriolet będzie trzeba zapłacić przynajmniej 513 000 zł. Premiera nowych wersji odbędzie podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.

/ 9Nowa generacja z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Najnowsza generacja klasycznego modelu 911 zadebiutowała w 2011 roku. Jednak dotychczas sprzedawana była jedynie wersja z napędem na tylną oś. Teraz do nowej gamy dołączają odmiany, w których moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła - Carrera 4 i Carrera 4 S w wersjach coupe i cabrio.

Nowy model to też nowa wersja systemu Porsche Traction Management, czyli napędu na cztery koła. Jest on o 65 kg lżejszy niż u poprzednika. W porównaniu z wersją, gdzie napędzane są tylko dwa koła, modele z cyfrą 4 w nazwie mają o 44 mm dłuższą tylną oś, a opony są o 10 mm szersze. Oprócz tego samochód nie różni się niczym od wersji podstawowej.

Najszybsza odmiana, czyli Carrera 4 S Coupe, ma silnik 3,8 l, który dostarcza 400 KM. Pozwala to rozpędzić samochód do 100 km/h w zaledwie 4,1 s (4,3 s w kabriolecie) i osiągnąć 299 km/h (odmiana bez dachu może rozpędzić się do296 km/h). Najtańsza wersja z napędem na obie osie, czyli Carrera 4 Coupe, będzie kosztować od około 400 000 zł. Za odmianę 4 S Cabriolet będzie trzeba zapłacić przynajmniej 513 000 zł. Premiera nowych wersji odbędzie podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.

/ 9Nowa generacja z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Najnowsza generacja klasycznego modelu 911 zadebiutowała w 2011 roku. Jednak dotychczas sprzedawana była jedynie wersja z napędem na tylną oś. Teraz do nowej gamy dołączają odmiany, w których moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła - Carrera 4 i Carrera 4 S w wersjach coupe i cabrio.

Nowy model to też nowa wersja systemu Porsche Traction Management, czyli napędu na cztery koła. Jest on o 65 kg lżejszy niż u poprzednika. W porównaniu z wersją, gdzie napędzane są tylko dwa koła, modele z cyfrą 4 w nazwie mają o 44 mm dłuższą tylną oś, a opony są o 10 mm szersze. Oprócz tego samochód nie różni się niczym od wersji podstawowej.

Najszybsza odmiana, czyli Carrera 4 S Coupe, ma silnik 3,8 l, który dostarcza 400 KM. Pozwala to rozpędzić samochód do 100 km/h w zaledwie 4,1 s (4,3 s w kabriolecie) i osiągnąć 299 km/h (odmiana bez dachu może rozpędzić się do296 km/h). Najtańsza wersja z napędem na obie osie, czyli Carrera 4 Coupe, będzie kosztować od około 400 000 zł. Za odmianę 4 S Cabriolet będzie trzeba zapłacić przynajmniej 513 000 zł. Premiera nowych wersji odbędzie podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.

/ 9Nowa generacja z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Najnowsza generacja klasycznego modelu 911 zadebiutowała w 2011 roku. Jednak dotychczas sprzedawana była jedynie wersja z napędem na tylną oś. Teraz do nowej gamy dołączają odmiany, w których moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła - Carrera 4 i Carrera 4 S w wersjach coupe i cabrio.

Nowy model to też nowa wersja systemu Porsche Traction Management, czyli napędu na cztery koła. Jest on o 65 kg lżejszy niż u poprzednika. W porównaniu z wersją, gdzie napędzane są tylko dwa koła, modele z cyfrą 4 w nazwie mają o 44 mm dłuższą tylną oś, a opony są o 10 mm szersze. Oprócz tego samochód nie różni się niczym od wersji podstawowej.

Najszybsza odmiana, czyli Carrera 4 S Coupe, ma silnik 3,8 l, który dostarcza 400 KM. Pozwala to rozpędzić samochód do 100 km/h w zaledwie 4,1 s (4,3 s w kabriolecie) i osiągnąć 299 km/h (odmiana bez dachu może rozpędzić się do296 km/h). Najtańsza wersja z napędem na obie osie, czyli Carrera 4 Coupe, będzie kosztować od około 400 000 zł. Za odmianę 4 S Cabriolet będzie trzeba zapłacić przynajmniej 513 000 zł. Premiera nowych wersji odbędzie podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.

/ 9Nowa generacja z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Najnowsza generacja klasycznego modelu 911 zadebiutowała w 2011 roku. Jednak dotychczas sprzedawana była jedynie wersja z napędem na tylną oś. Teraz do nowej gamy dołączają odmiany, w których moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła - Carrera 4 i Carrera 4 S w wersjach coupe i cabrio.

Nowy model to też nowa wersja systemu Porsche Traction Management, czyli napędu na cztery koła. Jest on o 65 kg lżejszy niż u poprzednika. W porównaniu z wersją, gdzie napędzane są tylko dwa koła, modele z cyfrą 4 w nazwie mają o 44 mm dłuższą tylną oś, a opony są o 10 mm szersze. Oprócz tego samochód nie różni się niczym od wersji podstawowej.

Najszybsza odmiana, czyli Carrera 4 S Coupe, ma silnik 3,8 l, który dostarcza 400 KM. Pozwala to rozpędzić samochód do 100 km/h w zaledwie 4,1 s (4,3 s w kabriolecie) i osiągnąć 299 km/h (odmiana bez dachu może rozpędzić się do296 km/h). Najtańsza wersja z napędem na obie osie, czyli Carrera 4 Coupe, będzie kosztować od około 400 000 zł. Za odmianę 4 S Cabriolet będzie trzeba zapłacić przynajmniej 513 000 zł. Premiera nowych wersji odbędzie podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.

/ 9Nowa generacja z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Najnowsza generacja klasycznego modelu 911 zadebiutowała w 2011 roku. Jednak dotychczas sprzedawana była jedynie wersja z napędem na tylną oś. Teraz do nowej gamy dołączają odmiany, w których moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła - Carrera 4 i Carrera 4 S w wersjach coupe i cabrio.

Nowy model to też nowa wersja systemu Porsche Traction Management, czyli napędu na cztery koła. Jest on o 65 kg lżejszy niż u poprzednika. W porównaniu z wersją, gdzie napędzane są tylko dwa koła, modele z cyfrą 4 w nazwie mają o 44 mm dłuższą tylną oś, a opony są o 10 mm szersze. Oprócz tego samochód nie różni się niczym od wersji podstawowej.

Najszybsza odmiana, czyli Carrera 4 S Coupe, ma silnik 3,8 l, który dostarcza 400 KM. Pozwala to rozpędzić samochód do 100 km/h w zaledwie 4,1 s (4,3 s w kabriolecie) i osiągnąć 299 km/h (odmiana bez dachu może rozpędzić się do296 km/h). Najtańsza wersja z napędem na obie osie, czyli Carrera 4 Coupe, będzie kosztować od około 400 000 zł. Za odmianę 4 S Cabriolet będzie trzeba zapłacić przynajmniej 513 000 zł. Premiera nowych wersji odbędzie podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.

/ 9Nowa generacja z napędem na cztery koła

Obraz
© zdjęcie producenta

Najnowsza generacja klasycznego modelu 911 zadebiutowała w 2011 roku. Jednak dotychczas sprzedawana była jedynie wersja z napędem na tylną oś. Teraz do nowej gamy dołączają odmiany, w których moc przenoszona jest na wszystkie cztery koła - Carrera 4 i Carrera 4 S w wersjach coupe i cabrio.

Nowy model to też nowa wersja systemu Porsche Traction Management, czyli napędu na cztery koła. Jest on o 65 kg lżejszy niż u poprzednika. W porównaniu z wersją, gdzie napędzane są tylko dwa koła, modele z cyfrą 4 w nazwie mają o 44 mm dłuższą tylną oś, a opony są o 10 mm szersze. Oprócz tego samochód nie różni się niczym od wersji podstawowej.

Najszybsza odmiana, czyli Carrera 4 S Coupe, ma silnik 3,8 l, który dostarcza 400 KM. Pozwala to rozpędzić samochód do 100 km/h w zaledwie 4,1 s (4,3 s w kabriolecie) i osiągnąć 299 km/h (odmiana bez dachu może rozpędzić się do296 km/h). Najtańsza wersja z napędem na obie osie, czyli Carrera 4 Coupe, będzie kosztować od około 400 000 zł. Za odmianę 4 S Cabriolet będzie trzeba zapłacić przynajmniej 513 000 zł. Premiera nowych wersji odbędzie podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025