Peugeot 806
Czworaczki Fiat Ulysse, Lancia Zeta, Citroen Evasion i właśnie Peugeot 806 są efektem francusko-włoskiej współpracy. Podobnie jak w Fordzie, jednobryłowe nadwozie skrywa obszerną i funkcjonalną kabinę dla siedmiu bądź sześciu osób. W standardowej wersji w drugim rzędzie instalowano dwa oddzielne fotele, zaś w trzecim trzyosobową kanapę. W bogatszych odmianach kanapa ustępowała pola dwóm fotelom. Dzięki możliwości obracania siedzisk w drugim rzędzie, pasażerowie mogli podróżować niemal jak w kolejowym wagonie. Ogrom miejsca gwarantował wygodę nawet w pełnym składzie. Po liftingu z 1998 roku 806 otrzymał subtelnie zmieniony pas przedni.
Pod krótką maską instalowano wyłącznie czterocylindrowe jednostki. Najsłabszym benzynowym wariantem był 1.8 o mocy 99 KM. Tuż za nim plasował się ośmiozaworowy 2.0 121 KM, jego szesnastozaworowa wersja wytwarzała 136 koni. Na szczycie benzynowej gamy widniał doładowany 2.0 o mocy 147 KM. Lwią część sprzedaży stanowiły auta z dieslami. Podstawowy 1.9 TD wytwarzał 90-92 KM. Pochodzący z podobnego okresu 109-konny 2.1 słynął z problemów z pompą wtryskową amerykańskiej firmy Lucas. Identyczną mocą dysponował dwulitrowy przedstawiciel rodziny HDI legitymujący się trwałością, czułością na jakość paliwa oraz niskim spalaniem.