Peugeot Qartz

Peugeot przedstawił szczegóły swojego najnowszego konceptu - Qartz. Auto ma łączyć cechy SUV-a z wysokimi osiągami

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka