Peugeot 508 RXH

None

Obraz

/ 10Hybrydowe kombi 4x4

Obraz
© Marek Wieliński

Skrót RXH oznacza uterenowione kombi z hybrydowym napędem na 4 koła. Rozwiązanie nazwane HYbrid4 jest nowością, która będzie trafiać do kolejnych modeli francuskiej marki. Ten nietypowy system hybrydowy wykorzystuje silnik Diesla do napędzania przednich kół oraz jednostkę elektryczną przy tylnej osi. Dzięki temu samochód będzie dysponował łącznie mocą 200 KM i 450 Nm momentu obrotowego przy zachowaniu spalania 4,0 l/100 km. Przy niskich prędkość będzie możliwa jazda z wykorzystaniem jedynie napędu elektrycznego.

Peugeot 508 RXH ma być samochodem z wyższej półki. Dlatego oprócz nowoczesnego napędu auto będzie oferować bogate wyposażenie i wysokiej jakości materiały. Oznacza to, że podobnie jak Citroen z serią DS, tak też Peugeot zaczyna celować w klasę premium. O skuteczności takiej polityki przekonamy się w przyszłym roku, gdy 508 RXH trafi do produkcji. Pozostaje pytanie, czy wygląd i rozwiązania techniczne pozwolą przekonać klientów mających nienajlepszą opinię o trwałości francuskich samochodów.

/ 10Hybrydowe kombi 4x4

Obraz
© Marek Wieliński

Skrót RXH oznacza uterenowione kombi z hybrydowym napędem na 4 koła. Rozwiązanie nazwane HYbrid4 jest nowością, która będzie trafiać do kolejnych modeli francuskiej marki. Ten nietypowy system hybrydowy wykorzystuje silnik Diesla do napędzania przednich kół oraz jednostkę elektryczną przy tylnej osi. Dzięki temu samochód będzie dysponował łącznie mocą 200 KM i 450 Nm momentu obrotowego przy zachowaniu spalania 4,0 l/100 km. Przy niskich prędkość będzie możliwa jazda z wykorzystaniem jedynie napędu elektrycznego.

Peugeot 508 RXH ma być samochodem z wyższej półki. Dlatego oprócz nowoczesnego napędu auto będzie oferować bogate wyposażenie i wysokiej jakości materiały. Oznacza to, że podobnie jak Citroen z serią DS, tak też Peugeot zaczyna celować w klasę premium. O skuteczności takiej polityki przekonamy się w przyszłym roku, gdy 508 RXH trafi do produkcji. Pozostaje pytanie, czy wygląd i rozwiązania techniczne pozwolą przekonać klientów mających nienajlepszą opinię o trwałości francuskich samochodów.

/ 10Hybrydowe kombi 4x4

Obraz
© Marek Wieliński

Skrót RXH oznacza uterenowione kombi z hybrydowym napędem na 4 koła. Rozwiązanie nazwane HYbrid4 jest nowością, która będzie trafiać do kolejnych modeli francuskiej marki. Ten nietypowy system hybrydowy wykorzystuje silnik Diesla do napędzania przednich kół oraz jednostkę elektryczną przy tylnej osi. Dzięki temu samochód będzie dysponował łącznie mocą 200 KM i 450 Nm momentu obrotowego przy zachowaniu spalania 4,0 l/100 km. Przy niskich prędkość będzie możliwa jazda z wykorzystaniem jedynie napędu elektrycznego.

Peugeot 508 RXH ma być samochodem z wyższej półki. Dlatego oprócz nowoczesnego napędu auto będzie oferować bogate wyposażenie i wysokiej jakości materiały. Oznacza to, że podobnie jak Citroen z serią DS, tak też Peugeot zaczyna celować w klasę premium. O skuteczności takiej polityki przekonamy się w przyszłym roku, gdy 508 RXH trafi do produkcji. Pozostaje pytanie, czy wygląd i rozwiązania techniczne pozwolą przekonać klientów mających nienajlepszą opinię o trwałości francuskich samochodów.

/ 10Hybrydowe kombi 4x4

Obraz
© Marek Wieliński

Skrót RXH oznacza uterenowione kombi z hybrydowym napędem na 4 koła. Rozwiązanie nazwane HYbrid4 jest nowością, która będzie trafiać do kolejnych modeli francuskiej marki. Ten nietypowy system hybrydowy wykorzystuje silnik Diesla do napędzania przednich kół oraz jednostkę elektryczną przy tylnej osi. Dzięki temu samochód będzie dysponował łącznie mocą 200 KM i 450 Nm momentu obrotowego przy zachowaniu spalania 4,0 l/100 km. Przy niskich prędkość będzie możliwa jazda z wykorzystaniem jedynie napędu elektrycznego.

Peugeot 508 RXH ma być samochodem z wyższej półki. Dlatego oprócz nowoczesnego napędu auto będzie oferować bogate wyposażenie i wysokiej jakości materiały. Oznacza to, że podobnie jak Citroen z serią DS, tak też Peugeot zaczyna celować w klasę premium. O skuteczności takiej polityki przekonamy się w przyszłym roku, gdy 508 RXH trafi do produkcji. Pozostaje pytanie, czy wygląd i rozwiązania techniczne pozwolą przekonać klientów mających nienajlepszą opinię o trwałości francuskich samochodów.

/ 10Hybrydowe kombi 4x4

Obraz
© Marek Wieliński

Skrót RXH oznacza uterenowione kombi z hybrydowym napędem na 4 koła. Rozwiązanie nazwane HYbrid4 jest nowością, która będzie trafiać do kolejnych modeli francuskiej marki. Ten nietypowy system hybrydowy wykorzystuje silnik Diesla do napędzania przednich kół oraz jednostkę elektryczną przy tylnej osi. Dzięki temu samochód będzie dysponował łącznie mocą 200 KM i 450 Nm momentu obrotowego przy zachowaniu spalania 4,0 l/100 km. Przy niskich prędkość będzie możliwa jazda z wykorzystaniem jedynie napędu elektrycznego.

Peugeot 508 RXH ma być samochodem z wyższej półki. Dlatego oprócz nowoczesnego napędu auto będzie oferować bogate wyposażenie i wysokiej jakości materiały. Oznacza to, że podobnie jak Citroen z serią DS, tak też Peugeot zaczyna celować w klasę premium. O skuteczności takiej polityki przekonamy się w przyszłym roku, gdy 508 RXH trafi do produkcji. Pozostaje pytanie, czy wygląd i rozwiązania techniczne pozwolą przekonać klientów mających nienajlepszą opinię o trwałości francuskich samochodów.

/ 10Hybrydowe kombi 4x4

Obraz
© Marek Wieliński

Skrót RXH oznacza uterenowione kombi z hybrydowym napędem na 4 koła. Rozwiązanie nazwane HYbrid4 jest nowością, która będzie trafiać do kolejnych modeli francuskiej marki. Ten nietypowy system hybrydowy wykorzystuje silnik Diesla do napędzania przednich kół oraz jednostkę elektryczną przy tylnej osi. Dzięki temu samochód będzie dysponował łącznie mocą 200 KM i 450 Nm momentu obrotowego przy zachowaniu spalania 4,0 l/100 km. Przy niskich prędkość będzie możliwa jazda z wykorzystaniem jedynie napędu elektrycznego.

Peugeot 508 RXH ma być samochodem z wyższej półki. Dlatego oprócz nowoczesnego napędu auto będzie oferować bogate wyposażenie i wysokiej jakości materiały. Oznacza to, że podobnie jak Citroen z serią DS, tak też Peugeot zaczyna celować w klasę premium. O skuteczności takiej polityki przekonamy się w przyszłym roku, gdy 508 RXH trafi do produkcji. Pozostaje pytanie, czy wygląd i rozwiązania techniczne pozwolą przekonać klientów mających nienajlepszą opinię o trwałości francuskich samochodów.

/ 10Hybrydowe kombi 4x4

Obraz
© United Pictures

Skrót RXH oznacza uterenowione kombi z hybrydowym napędem na 4 koła. Rozwiązanie nazwane HYbrid4 jest nowością, która będzie trafiać do kolejnych modeli francuskiej marki. Ten nietypowy system hybrydowy wykorzystuje silnik Diesla do napędzania przednich kół oraz jednostkę elektryczną przy tylnej osi. Dzięki temu samochód będzie dysponował łącznie mocą 200 KM i 450 Nm momentu obrotowego przy zachowaniu spalania 4,0 l/100 km. Przy niskich prędkość będzie możliwa jazda z wykorzystaniem jedynie napędu elektrycznego.

Peugeot 508 RXH ma być samochodem z wyższej półki. Dlatego oprócz nowoczesnego napędu auto będzie oferować bogate wyposażenie i wysokiej jakości materiały. Oznacza to, że podobnie jak Citroen z serią DS, tak też Peugeot zaczyna celować w klasę premium. O skuteczności takiej polityki przekonamy się w przyszłym roku, gdy 508 RXH trafi do produkcji. Pozostaje pytanie, czy wygląd i rozwiązania techniczne pozwolą przekonać klientów mających nienajlepszą opinię o trwałości francuskich samochodów.

/ 10Hybrydowe kombi 4x4

Obraz
© United Pictures

Skrót RXH oznacza uterenowione kombi z hybrydowym napędem na 4 koła. Rozwiązanie nazwane HYbrid4 jest nowością, która będzie trafiać do kolejnych modeli francuskiej marki. Ten nietypowy system hybrydowy wykorzystuje silnik Diesla do napędzania przednich kół oraz jednostkę elektryczną przy tylnej osi. Dzięki temu samochód będzie dysponował łącznie mocą 200 KM i 450 Nm momentu obrotowego przy zachowaniu spalania 4,0 l/100 km. Przy niskich prędkość będzie możliwa jazda z wykorzystaniem jedynie napędu elektrycznego.

Peugeot 508 RXH ma być samochodem z wyższej półki. Dlatego oprócz nowoczesnego napędu auto będzie oferować bogate wyposażenie i wysokiej jakości materiały. Oznacza to, że podobnie jak Citroen z serią DS, tak też Peugeot zaczyna celować w klasę premium. O skuteczności takiej polityki przekonamy się w przyszłym roku, gdy 508 RXH trafi do produkcji. Pozostaje pytanie, czy wygląd i rozwiązania techniczne pozwolą przekonać klientów mających nienajlepszą opinię o trwałości francuskich samochodów.

/ 10Hybrydowe kombi 4x4

Obraz
© United Pictures

Skrót RXH oznacza uterenowione kombi z hybrydowym napędem na 4 koła. Rozwiązanie nazwane HYbrid4 jest nowością, która będzie trafiać do kolejnych modeli francuskiej marki. Ten nietypowy system hybrydowy wykorzystuje silnik Diesla do napędzania przednich kół oraz jednostkę elektryczną przy tylnej osi. Dzięki temu samochód będzie dysponował łącznie mocą 200 KM i 450 Nm momentu obrotowego przy zachowaniu spalania 4,0 l/100 km. Przy niskich prędkość będzie możliwa jazda z wykorzystaniem jedynie napędu elektrycznego.

Peugeot 508 RXH ma być samochodem z wyższej półki. Dlatego oprócz nowoczesnego napędu auto będzie oferować bogate wyposażenie i wysokiej jakości materiały. Oznacza to, że podobnie jak Citroen z serią DS, tak też Peugeot zaczyna celować w klasę premium. O skuteczności takiej polityki przekonamy się w przyszłym roku, gdy 508 RXH trafi do produkcji. Pozostaje pytanie, czy wygląd i rozwiązania techniczne pozwolą przekonać klientów mających nienajlepszą opinię o trwałości francuskich samochodów.

10 / 10Hybrydowe kombi 4x4

Obraz
© United Pictures

Skrót RXH oznacza uterenowione kombi z hybrydowym napędem na 4 koła. Rozwiązanie nazwane HYbrid4 jest nowością, która będzie trafiać do kolejnych modeli francuskiej marki. Ten nietypowy system hybrydowy wykorzystuje silnik Diesla do napędzania przednich kół oraz jednostkę elektryczną przy tylnej osi. Dzięki temu samochód będzie dysponował łącznie mocą 200 KM i 450 Nm momentu obrotowego przy zachowaniu spalania 4,0 l/100 km. Przy niskich prędkość będzie możliwa jazda z wykorzystaniem jedynie napędu elektrycznego.

Peugeot 508 RXH ma być samochodem z wyższej półki. Dlatego oprócz nowoczesnego napędu auto będzie oferować bogate wyposażenie i wysokiej jakości materiały. Oznacza to, że podobnie jak Citroen z serią DS, tak też Peugeot zaczyna celować w klasę premium. O skuteczności takiej polityki przekonamy się w przyszłym roku, gdy 508 RXH trafi do produkcji. Pozostaje pytanie, czy wygląd i rozwiązania techniczne pozwolą przekonać klientów mających nienajlepszą opinię o trwałości francuskich samochodów.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę