Moderniazacja popularnego "Francuza"
Od momentu debiutu rynkowego w 2011 r. auto sprzedało się w liczbie ponad 370 000 egzemplarzy, z czego przeszło 36 proc. przypadło na Chiny. Teraz marka postawiła na szeroko zakrojoną modernizację, ze zmianą stylistyki przedniej części nadwozia na czele. Otrzymała ona nową, bardziej pionową osłonę chłodnicy z umieszczonym pośrodku logo marki. Przedstawiciele Peugeota podkreślają, że design przodu modelu 508 znajdzie swoją kontynuację w przyszłych modelach.
Modyfikacji uległa pokrywa silnika, która jest teraz bardziej pozioma. W wyższych wersjach wyposażeniowych reflektory (w tym światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światła przeciwmgielne) wykonano w całości w technologii LED. Składają się one z 3 modułów po 4 diody oraz 3 dodatkowe diody umieszczone na zewnątrz i spełniające funkcję statycznego doświetlania zakrętów.